Zpracujte teoretické poznatky z oblasti jezdecké turistiky v ČR.
Formulujte teoretická východiska z oblasti propagace pro analytickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav jezdecké turistiky v Jihomoravském kraji.
Vytvořte projekt na vytvoření propagačního materiálu pro koňské stezky, který by pomohl dostat tyto stezky do povědomí širší veřejnosti.
Projekt podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti jezdecké turistiky v ČR.
Formulujte teoretická východiska z oblasti propagace pro analytickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav jezdecké turistiky v Jihomoravském kraji.
Vytvořte projekt na vytvoření propagačního materiálu pro koňské stezky, který by pomohl dostat tyto stezky do povědomí širší veřejnosti.
Projekt podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HOLLÝ, K. Jezdecká turistika. 1. vyd. Ostrava: Montanex, 2003.109 s. ISBN 80-7225-104.
[2] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] KŘÍŽEK, Z. Tvorba propagačních prostředků. 1. vyd. Zlín: UTB - Academia Centrum Zlín, 2001. 124 s. ISBN 80-7318-019-7.
[4] LACINA, K. KALA, T. Regionální a mezinárodní marketing. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003. 136 s. ISBN 80-7041-929-6.
[5] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
[6] ŠIMKOVÁ, E., Manažerské a marketingové přístupy ve venkovské turistice. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. 95 s. ISBN 978-80-7041-586-3.
Seznam doporučené literatury
[1] HOLLÝ, K. Jezdecká turistika. 1. vyd. Ostrava: Montanex, 2003.109 s. ISBN 80-7225-104.
[2] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] KŘÍŽEK, Z. Tvorba propagačních prostředků. 1. vyd. Zlín: UTB - Academia Centrum Zlín, 2001. 124 s. ISBN 80-7318-019-7.
[4] LACINA, K. KALA, T. Regionální a mezinárodní marketing. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003. 136 s. ISBN 80-7041-929-6.
[5] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
[6] ŠIMKOVÁ, E., Manažerské a marketingové přístupy ve venkovské turistice. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. 95 s. ISBN 978-80-7041-586-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Švarcová - Jsou letáčky již vytištěné? Na jakém papíře budou letáčky vytištěny? Jak často budou letáčky aktualizovány?
dr. Stříž - Jak se bude řešit přírůstek sponzorů, jestliže budou letáčky tisknuty na 2 roky?
prof. Polách - Očekáváte, že zavedení stezek nějak ovlivní přilehlé restaurační a ubytovací zařízení?
doc. Martinovičová - Pro kolik zájemců budou tyto stezky provozovány? Byla provedena analýza využitelnosti?