Marketingová komunikace je důležitým prvkem marketingové strategie každé firmy. Ať již se jedná o malý, střední či velký podnikatelský subjekt, jehož výrobky či služby jsou nabízeny na trhu. Právě díky marketingové komunikaci se tyto výrobky a služby mohou dostat do podvědomí zákazníků, získat si jejich pozornost a tím v konečném důsledku zaručit prosperitu firmy jako celku.
V mé bakalářské práci hodnotím a analyzuji současný stav marketingové komunikace ve firmě Euroice s.r.o. a následně navrhuji komunikační strategii pro nový výrobek této společnosti.
Anotace v angličtině
Marketing communication is a very important part of marketing strategy in every company. Small, middle or large company, they all should have an elaborated framework of marketing communication. Thanks to this marketing instrument, the products and services may gain an ear of the customers and these companies become much more successful.
In my bachelor work I try to analyse the current state of marketing communication in company Euroice s.r.o. and to suggest a new product marketing communication proposal in this company.
marketing communication, product, communicating strategy, advertisement, PR, direct marketing
Rozsah průvodní práce
70 s., 11 s. obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Marketingová komunikace je důležitým prvkem marketingové strategie každé firmy. Ať již se jedná o malý, střední či velký podnikatelský subjekt, jehož výrobky či služby jsou nabízeny na trhu. Právě díky marketingové komunikaci se tyto výrobky a služby mohou dostat do podvědomí zákazníků, získat si jejich pozornost a tím v konečném důsledku zaručit prosperitu firmy jako celku.
V mé bakalářské práci hodnotím a analyzuji současný stav marketingové komunikace ve firmě Euroice s.r.o. a následně navrhuji komunikační strategii pro nový výrobek této společnosti.
Anotace v angličtině
Marketing communication is a very important part of marketing strategy in every company. Small, middle or large company, they all should have an elaborated framework of marketing communication. Thanks to this marketing instrument, the products and services may gain an ear of the customers and these companies become much more successful.
In my bachelor work I try to analyse the current state of marketing communication in company Euroice s.r.o. and to suggest a new product marketing communication proposal in this company.
marketing communication, product, communicating strategy, advertisement, PR, direct marketing
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci s vazbou na konkurenceschopnost podniku.
Analyzujte současný stav portfolia výrobků a jeho marketingové komunikace ve společnosti Euroice s.r.o.
Navrhněte marketingovou komunikaci nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.
Návrh podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci s vazbou na konkurenceschopnost podniku.
Analyzujte současný stav portfolia výrobků a jeho marketingové komunikace ve společnosti Euroice s.r.o.
Navrhněte marketingovou komunikaci nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.
Návrh podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
1. FORET M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
2. FORET M. Marketing: Základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X
3. HESKOVÁ M. Marketingová komunikace součást marketingového mixu. Praha: VŠE, 2001. ISBN 80-2450-176-7
4. HORÁKOVÁ I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-8594-399-9
5. KOTLER P. Marketing management. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5
Seznam doporučené literatury
1. FORET M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
2. FORET M. Marketing: Základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X
3. HESKOVÁ M. Marketingová komunikace součást marketingového mixu. Praha: VŠE, 2001. ISBN 80-2450-176-7
4. HORÁKOVÁ I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-8594-399-9
5. KOTLER P. Marketing management. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5