Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního postavení firmy Žaluzie Kolomazník. Po stručném představení firmy včetně jejich nabízených služeb se věnuje analýze vnějšího prostředí, konkurence a vnitřního prostředí firmy. Analýza konkurence je zaměřena především na zpracování cenové mapy, kde je porovnávána cenová nabídka firmy Žaluzie Kolomazník s nabídkami konkurence. Na závěr jsou navržena opatření, která by mohla vést ke zlepšení konkurenčního postavení firmy na trhu plastových oken.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with analysis of competitors fight of Zaluzie Kolomaznik. After short introduction of the firm including list of offered services, analysis of outer environment, competition and inner environment of the firm is presented. The competition analysis is focused mainly on the price map processing, where price quotation of Zaluzie Kolomaznik is compared with offers of competing firms. In conclusion, there are improvement suggestions, which could lead to improved competitiveness of the firm on the plastic windows market.
competitor, competitive, analysis of copetitors, price map,
Rozsah průvodní práce
70 s., 3 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního postavení firmy Žaluzie Kolomazník. Po stručném představení firmy včetně jejich nabízených služeb se věnuje analýze vnějšího prostředí, konkurence a vnitřního prostředí firmy. Analýza konkurence je zaměřena především na zpracování cenové mapy, kde je porovnávána cenová nabídka firmy Žaluzie Kolomazník s nabídkami konkurence. Na závěr jsou navržena opatření, která by mohla vést ke zlepšení konkurenčního postavení firmy na trhu plastových oken.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with analysis of competitors fight of Zaluzie Kolomaznik. After short introduction of the firm including list of offered services, analysis of outer environment, competition and inner environment of the firm is presented. The competition analysis is focused mainly on the price map processing, where price quotation of Zaluzie Kolomaznik is compared with offers of competing firms. In conclusion, there are improvement suggestions, which could lead to improved competitiveness of the firm on the plastic windows market.
competitor, competitive, analysis of copetitors, price map,
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a formulujte teoretická východiska pro analýzu konkurenčního postavení firmy.
Zpracujte analýzu konkurenčního postavení firmy Žaluzie Kolomazník a rozeberte kritické firemní faktory.
Zhodnoťte současné postavení firmy vůči její konkurenci a navrhněte na základě zpracované analýzy doporučení k systematickému zvyšování její konkurenceschopnosti.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a formulujte teoretická východiska pro analýzu konkurenčního postavení firmy.
Zpracujte analýzu konkurenčního postavení firmy Žaluzie Kolomazník a rozeberte kritické firemní faktory.
Zhodnoťte současné postavení firmy vůči její konkurenci a navrhněte na základě zpracované analýzy doporučení k systematickému zvyšování její konkurenceschopnosti.
Seznam doporučené literatury
[1.] KOTLER, P. Marketink podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000, ISBN 80-7261-010-4
[2.] PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2
[3.] SYNEK, M. A KOL. Podniková ekonomika. 3. vydání. Praha: C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-736-7
[4.] JIRÁSEK, J. A. Konkurenčnost. 1.vyd. Praha: Professional Publishing. ISBN 80-86419-11-8
[5.] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. Praha: VŠE, 1997. ISBN 80-7079-713-4.
Seznam doporučené literatury
[1.] KOTLER, P. Marketink podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000, ISBN 80-7261-010-4
[2.] PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2
[3.] SYNEK, M. A KOL. Podniková ekonomika. 3. vydání. Praha: C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-736-7
[4.] JIRÁSEK, J. A. Konkurenčnost. 1.vyd. Praha: Professional Publishing. ISBN 80-86419-11-8
[5.] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. Praha: VŠE, 1997. ISBN 80-7079-713-4.