Obsahem diplomové práce je proces zdokonalování vlastních výkonů, přičemž hlavním cílem je navrhnout a realizovat projekt benchmarkingu v oblasti marketingu a lidských zdrojů restaurace Pod Kaštany. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy a postupy při uplatnění metody benchmarkingu a dvou oblastí marketingu služeb. Praktickou část tvoří analýza současné situace, která je východiskem pro návrh a realizaci projektu benchmarkingu.
Anotace v angličtině
The topic of the diploma thesis is an improvement of company’s own performance. The aim of the thesis is to offer a proposal for the benchmarking project in the marketing and human resources field in ‘‘Pod Kaštany‘‘ restaurant; and to carry out this project. The theoretical part of the thesis focuses on the basic concepts and processes used in the implementation of benchmarking and two other concepts from the services marketing field. An analysis of the current situation is the core of the practical part of the thesis. The analysis is at the same time used as a basis for the proposal and realisation of the benchmarking project.
Klíčová slova
benchmarking, restaurace, služby, výkonnost
Klíčová slova v angličtině
benchmarking, restaurants, services, productivity
Rozsah průvodní práce
81 s., 10 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem diplomové práce je proces zdokonalování vlastních výkonů, přičemž hlavním cílem je navrhnout a realizovat projekt benchmarkingu v oblasti marketingu a lidských zdrojů restaurace Pod Kaštany. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy a postupy při uplatnění metody benchmarkingu a dvou oblastí marketingu služeb. Praktickou část tvoří analýza současné situace, která je východiskem pro návrh a realizaci projektu benchmarkingu.
Anotace v angličtině
The topic of the diploma thesis is an improvement of company’s own performance. The aim of the thesis is to offer a proposal for the benchmarking project in the marketing and human resources field in ‘‘Pod Kaštany‘‘ restaurant; and to carry out this project. The theoretical part of the thesis focuses on the basic concepts and processes used in the implementation of benchmarking and two other concepts from the services marketing field. An analysis of the current situation is the core of the practical part of the thesis. The analysis is at the same time used as a basis for the proposal and realisation of the benchmarking project.
Klíčová slova
benchmarking, restaurace, služby, výkonnost
Klíčová slova v angličtině
benchmarking, restaurants, services, productivity
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretický podklad pro benchmarking a oblasti marketingu a lidských zdrojů.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav v oblasti marketingu a lidských zdrojů v restauraci Pod Kaštany.
Vytvořte benchmarkingový projekt pro oblast marketingu a lidských zdrojů.
Proveďte benchmarkingové srovnání v oblasti marketingu a lidských zdrojů.
Zhodnoťte přínosy a rizika projektu a zpracujte závěrečná doporučení pro restauraci.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretický podklad pro benchmarking a oblasti marketingu a lidských zdrojů.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav v oblasti marketingu a lidských zdrojů v restauraci Pod Kaštany.
Vytvořte benchmarkingový projekt pro oblast marketingu a lidských zdrojů.
Proveďte benchmarkingové srovnání v oblasti marketingu a lidských zdrojů.
Zhodnoťte přínosy a rizika projektu a zpracujte závěrečná doporučení pro restauraci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CAMP, R. C. Benchmarking : the search for industry best practices that lead to superior performance. New York: ASQC Quality Press, 1995. 299 s. ISBN 0-87389-058-2.
[2] JIRÁSEK, J. A. Benchmarking a konkurenční zpravodajství : Souměření a soupeření. 1. vyd. Praha: Profess Consulting, 2007. 120 s. ISBN 978-80-7259-051-3.
[3] KARLÖF, B., ÖSTBLOM, S. Benchmarking : Jak napodobit úspěšné. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 136 s. ISBN 80-85865-23-8.
[4] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 310 s. ISBN 80-7261-054-6.
[5] ŘEZANKOVÁ, H. Analýza dat z dotazníkových šetření. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007. 212 s. ISBN 978-80-86946-49-8.
Seznam doporučené literatury
[1] CAMP, R. C. Benchmarking : the search for industry best practices that lead to superior performance. New York: ASQC Quality Press, 1995. 299 s. ISBN 0-87389-058-2.
[2] JIRÁSEK, J. A. Benchmarking a konkurenční zpravodajství : Souměření a soupeření. 1. vyd. Praha: Profess Consulting, 2007. 120 s. ISBN 978-80-7259-051-3.
[3] KARLÖF, B., ÖSTBLOM, S. Benchmarking : Jak napodobit úspěšné. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 136 s. ISBN 80-85865-23-8.
[4] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 310 s. ISBN 80-7261-054-6.
[5] ŘEZANKOVÁ, H. Analýza dat z dotazníkových šetření. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007. 212 s. ISBN 978-80-86946-49-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Hromková - Analýza okolí, zmapování oblasti, vztah majitelů a personálu.
dr. Kramoliš - Říká vám něco 7P, proč jste to nedělala pomocí této metody?