Diplomová práce se zabývá problematikou obchodní strategie a její tvorby ve společnosti egoé s. r. o. Práce se skládá ze tří částí, přičemž v teoretické části jsou zpracovány odborné poznatky z oblasti problematiky tvorby strategie. Analytická část charakterizuje firmu egoé s. r. o., její současnou situaci a analyzuje externí i vnitřní prostředí firmy. V projektové části jsou následně navrženy možnosti řešení vedoucí ke zlepšení současné situace společnosti v obchodní oblasti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis considers with matter of business strategy and it’s creation in egoé s. r. o. company. Thesis consists of free parts; first part solves theoretical knowledge concerning to area of business strategy creation. Analytic part describes egoé s. r. o. company, its cur-rent situation and analyze external and internal environment of this company. Project part offers possible solutions to help to improve business situation of this company.
Klíčová slova
obchodní strategie, marketingový mix, venkovní nábytek, výrobek, analýza společnosti, architekt, developerská společnost, design, městský mobiliář
Klíčová slova v angličtině
business strategy, marketing mix, outdoor furniture, product, company analysis, architect, real estate, design, street furniture
Rozsah průvodní práce
101 s, 2 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou obchodní strategie a její tvorby ve společnosti egoé s. r. o. Práce se skládá ze tří částí, přičemž v teoretické části jsou zpracovány odborné poznatky z oblasti problematiky tvorby strategie. Analytická část charakterizuje firmu egoé s. r. o., její současnou situaci a analyzuje externí i vnitřní prostředí firmy. V projektové části jsou následně navrženy možnosti řešení vedoucí ke zlepšení současné situace společnosti v obchodní oblasti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis considers with matter of business strategy and it’s creation in egoé s. r. o. company. Thesis consists of free parts; first part solves theoretical knowledge concerning to area of business strategy creation. Analytic part describes egoé s. r. o. company, its cur-rent situation and analyze external and internal environment of this company. Project part offers possible solutions to help to improve business situation of this company.
Klíčová slova
obchodní strategie, marketingový mix, venkovní nábytek, výrobek, analýza společnosti, architekt, developerská společnost, design, městský mobiliář
Klíčová slova v angličtině
business strategy, marketing mix, outdoor furniture, product, company analysis, architect, real estate, design, street furniture
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické poznatky tvorby strategie s užším zaměřením na obchodní strategii.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu obchodních aktivit společnosti egoé s.r.o.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt obchodní strategie společnosti egoé s.r.o.
Proveďte nákladovou a rizikovou analýzu navrhovaného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické poznatky tvorby strategie s užším zaměřením na obchodní strategii.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu obchodních aktivit společnosti egoé s.r.o.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt obchodní strategie společnosti egoé s.r.o.
Proveďte nákladovou a rizikovou analýzu navrhovaného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CHARVÁT, J. Firemní strategie pro praxi : praktický návod pro manažery a podnikatele : od firemní kultury po schopnost vydělávat peníze : příklady a studie z praxe v ČR. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 201 s. ISBN 80-247-1389-6.
[2] KAPLAN, R., NORTON, D. Balanced Scorecard : Strategický systém měření výkonnosti podniku. 5. vyd. Praha: Management Press, 2005. 270 s. ISBN 978-80-7261-177-5.
[3] KOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 273 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] LOŠŤÁKOVÁ, H. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : Moderní strategie růstu výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[5] PREUSS, K. Podnikatelské strategie. 1. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2006. 101 s. ISBN 80-7265-096-3.
Seznam doporučené literatury
[1] CHARVÁT, J. Firemní strategie pro praxi : praktický návod pro manažery a podnikatele : od firemní kultury po schopnost vydělávat peníze : příklady a studie z praxe v ČR. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 201 s. ISBN 80-247-1389-6.
[2] KAPLAN, R., NORTON, D. Balanced Scorecard : Strategický systém měření výkonnosti podniku. 5. vyd. Praha: Management Press, 2005. 270 s. ISBN 978-80-7261-177-5.
[3] KOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 273 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] LOŠŤÁKOVÁ, H. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : Moderní strategie růstu výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
[5] PREUSS, K. Podnikatelské strategie. 1. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2006. 101 s. ISBN 80-7265-096-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Tučková - Náklady na strategie nejsou obsaženy v práci. Jak jste k nim dospěla?