Diplomová práce Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice se zabývá optimalizací současného řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část je zaměřena na CRM, jeho implementaci, aplikaci a optimalizaci. Podkladem pro projektovou část diplomové práce jsou provedené analýzy, především analýza současného řízení vztahu se zákazníky ve společnosti. Na základě provedených analýz je společnost schopna určit, zda dokáže čelit konkurenci s možnostmi, kterými disponuje, nebo zda musí svou podnikatelskou strategii změnit nebo učinit opatření pro její zlepšení. Budování vztahu se zákazníky a jeho udržení je pro tuto společnost podstatné, proto se v závěru práce věnuji vytvoření projektu optimalizace.
Anotace v angličtině
The Master Theses The Project of Optimalization CRM in The Firm KROK CZ, v.o.s. Hranice deal with optimalization contemporary proceedings with customers relations. The theoretical part is focused on CRM, implementation, application and optimalization. The practical part is based on analyses which were made, especially analyse of contemporary proceedings with customers in the company. The company is able to find out, if it is possible to face the competition with the possibilities they have, or if they have to change their entrepreneurial strategy or make some steps for its improvement. Building customers relations and its maintain is very necessary for this company. That is the reason why I make the project of optimalization at the end of The Master Theses.
Diplomová práce Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice se zabývá optimalizací současného řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část je zaměřena na CRM, jeho implementaci, aplikaci a optimalizaci. Podkladem pro projektovou část diplomové práce jsou provedené analýzy, především analýza současného řízení vztahu se zákazníky ve společnosti. Na základě provedených analýz je společnost schopna určit, zda dokáže čelit konkurenci s možnostmi, kterými disponuje, nebo zda musí svou podnikatelskou strategii změnit nebo učinit opatření pro její zlepšení. Budování vztahu se zákazníky a jeho udržení je pro tuto společnost podstatné, proto se v závěru práce věnuji vytvoření projektu optimalizace.
Anotace v angličtině
The Master Theses The Project of Optimalization CRM in The Firm KROK CZ, v.o.s. Hranice deal with optimalization contemporary proceedings with customers relations. The theoretical part is focused on CRM, implementation, application and optimalization. The practical part is based on analyses which were made, especially analyse of contemporary proceedings with customers in the company. The company is able to find out, if it is possible to face the competition with the possibilities they have, or if they have to change their entrepreneurial strategy or make some steps for its improvement. Building customers relations and its maintain is very necessary for this company. That is the reason why I make the project of optimalization at the end of The Master Theses.
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se CRM, jeho implementace, aplikace a optimalizace.
II. Praktická část
Anylyzujte současný stav CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice.
Zpracujte projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice.
Verifikujte projektové řešení a navrhněte doporučení pro další strategický rozvoj firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se CRM, jeho implementace, aplikace a optimalizace.
II. Praktická část
Anylyzujte současný stav CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice.
Zpracujte projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice.
Verifikujte projektové řešení a navrhněte doporučení pro další strategický rozvoj firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2] LEHTINEN, J. Aktivní CRM: Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 160 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
[3] SODOMKA, P. Informační systémy v podnikové praxi. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2006. ISBN 80-251-1200-4.
[4] VEBER, J., SRPOVÁ, J. Podnikání malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. 304 s. ISBN 80-247-1069-2.
[5] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2] LEHTINEN, J. Aktivní CRM: Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 160 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
[3] SODOMKA, P. Informační systémy v podnikové praxi. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2006. ISBN 80-251-1200-4.
[4] VEBER, J., SRPOVÁ, J. Podnikání malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. 304 s. ISBN 80-247-1069-2.
[5] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Brychta - Jaké je kritérium, aby zákazníci spadali do VIP zákazníků?
dr. Kramoliš - Dodací termíny, tento problém vyřeší právě internetový obchod? Jaký vliv bude mít internetový obchod na kvalitu výrobků?
doc. Drábek - Co jste zahrnula do výnosů 2 mil.? Kde máte v nákladech hodnotu zboží? Jak jste došla k návratnosti 1 rok a 3 dny?
prof. Smolík - Jak chce firma prezentovat své výrobky i popis výrobků? Má podnik podnikovou prodejnu? Jak chce firma zajišťovat reklamace? Jak jste zajistila personální zajištění?