Hlavním zaměřením diplomové práce je zpracování projektu na založení podniku poskytujícího služby dětem do 6 let věku v Olomouckém kraji. Diplomová práce se jednotlivě zabývá teoretickými předpoklady pro založení podniku a analýzou prostředí pro zjištění potřeb cílového segmentu populace. Výsledky těchto dvou části jsou poté využity pro zpracování projektu založení střediska pro rozvoj a výchovu dětí do 6 let věku v Olomouckém kraji. Daná práce nabízí pohled na alternativní možnost výchovy a vzdělávání dětí ve věku do 6 let mimo školní systém.
Anotace v angličtině
The main focus of this diploma work is the project development of establishing the business providing services to children up to the age of 6 years in the Olomouc region. The diploma work is particularly concerning the theoretical background of a business establishment and the environment analysis for the needs detection of the target population segment. These two parts are then resulting into the project development of children up to 6 years development and education centre foundation in the Olomouc region. This work offers the view of an alternative enlightenment possibility outside the school system concerning children up to the age of 6 years.
Hlavním zaměřením diplomové práce je zpracování projektu na založení podniku poskytujícího služby dětem do 6 let věku v Olomouckém kraji. Diplomová práce se jednotlivě zabývá teoretickými předpoklady pro založení podniku a analýzou prostředí pro zjištění potřeb cílového segmentu populace. Výsledky těchto dvou části jsou poté využity pro zpracování projektu založení střediska pro rozvoj a výchovu dětí do 6 let věku v Olomouckém kraji. Daná práce nabízí pohled na alternativní možnost výchovy a vzdělávání dětí ve věku do 6 let mimo školní systém.
Anotace v angličtině
The main focus of this diploma work is the project development of establishing the business providing services to children up to the age of 6 years in the Olomouc region. The diploma work is particularly concerning the theoretical background of a business establishment and the environment analysis for the needs detection of the target population segment. These two parts are then resulting into the project development of children up to 6 years development and education centre foundation in the Olomouc region. This work offers the view of an alternative enlightenment possibility outside the school system concerning children up to the age of 6 years.
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti založení střediska služeb a marketingového průzkumu.
Charakterizujte oblast služeb s důrazem na sport a výchovu dětí do 6-ti let věku.
II. Praktická část
Proveďte průzkum nabídky a poptávky v oblasti středisek pro rozvoj a výchovu dětí do 6-ti let věku na místním trhu - Olomouc.
Zhodnoťte výsledky analýz a formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení střediska pro rozvoj a výchovu dětí do 6-ti let věku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti založení střediska služeb a marketingového průzkumu.
Charakterizujte oblast služeb s důrazem na sport a výchovu dětí do 6-ti let věku.
II. Praktická část
Proveďte průzkum nabídky a poptávky v oblasti středisek pro rozvoj a výchovu dětí do 6-ti let věku na místním trhu - Olomouc.
Zhodnoťte výsledky analýz a formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení střediska pro rozvoj a výchovu dětí do 6-ti let věku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FISHER, R. Učíme dětí myslet a učit se : praktický průvodce strategiemi vyučování. 2. vyd. Praha: Portál, 2004. 172 s. ISBN 80-7178-966-6.
[2] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
[3] SYNEK, M. Podniková ekonomika. 4. přeprac. vyd. Praha: C.H.Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
[4] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb-efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
[5] VOJÍK, V. Podnikání malých a středních firem na jednotném trhu EU. 1. vyd. Praha: Wolters Kluver Česká republika, 2009. 264 s. ISBN 978-80-7357-467-3.
Seznam doporučené literatury
[1] FISHER, R. Učíme dětí myslet a učit se : praktický průvodce strategiemi vyučování. 2. vyd. Praha: Portál, 2004. 172 s. ISBN 80-7178-966-6.
[2] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
[3] SYNEK, M. Podniková ekonomika. 4. přeprac. vyd. Praha: C.H.Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
[4] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb-efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
[5] VOJÍK, V. Podnikání malých a středních firem na jednotném trhu EU. 1. vyd. Praha: Wolters Kluver Česká republika, 2009. 264 s. ISBN 978-80-7357-467-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Švarcová - Dělala jste si průzkum koupěschopné poptávky?