V teoretickej časti som spracoval dostupné zdroje týkajúce sa marketingovej komunikácie. V analytickej časti som predstavil firmu, aby mal čitateľ predstavu o činnosti firmy a popísal jej súčastné postavenie marketingovej komunikácie. Formou dotazníku som analyzoval preferencie odberateľov. Z vyhodnotenia dotazníku som vyvodil závery, ktoré som zhrnul a vypracoval odporučenia pre zlepšenie marketingovej komunikácie firmy.
Anotace v angličtině
The theoretical part takes into consideration accessible sources that are related to marketing communication issue. In the analytical part I introduce the company profile so the reader will be able to get a good overview of company activities and the position of its marketing communication. There has been done research by the means of a questionnaire, which is assessed in the second part and the results are, together with links to the theoretical solutions, presented in the form of recommendations, which should help increase the efficiency of marketing communication of the company.
marketing communication, promotion, personal selling, public relations, direct marketing, sales promotion
Rozsah průvodní práce
57 s.,2 s.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretickej časti som spracoval dostupné zdroje týkajúce sa marketingovej komunikácie. V analytickej časti som predstavil firmu, aby mal čitateľ predstavu o činnosti firmy a popísal jej súčastné postavenie marketingovej komunikácie. Formou dotazníku som analyzoval preferencie odberateľov. Z vyhodnotenia dotazníku som vyvodil závery, ktoré som zhrnul a vypracoval odporučenia pre zlepšenie marketingovej komunikácie firmy.
Anotace v angličtině
The theoretical part takes into consideration accessible sources that are related to marketing communication issue. In the analytical part I introduce the company profile so the reader will be able to get a good overview of company activities and the position of its marketing communication. There has been done research by the means of a questionnaire, which is assessed in the second part and the results are, together with links to the theoretical solutions, presented in the form of recommendations, which should help increase the efficiency of marketing communication of the company.
marketing communication, promotion, personal selling, public relations, direct marketing, sales promotion
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte relevantní informační zdroje k tématu marketingové komunikace.
Proveďte analýzu současného postavení marketingové komunikace ve firmě BELVE s.r.o.
Analyzujte preference odběratelů v oblasti marketingové komunikace.
Na základě teoretických znalostí a provedených analýz navrhněte zlepšení marketingové komunikace firmy BELVE s.r.o.
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte relevantní informační zdroje k tématu marketingové komunikace.
Proveďte analýzu současného postavení marketingové komunikace ve firmě BELVE s.r.o.
Analyzujte preference odběratelů v oblasti marketingové komunikace.
Na základě teoretických znalostí a provedených analýz navrhněte zlepšení marketingové komunikace firmy BELVE s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] BOOKER, Diana. Komunikujte s jistotou: více než 1000 rad a návodů jak dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání s lidmi. Brno. Computer Press. ISBN 80-7226-335-8
[2] CARNEGIE, Dále. Jak získávat přátelé a působit na lidi. Praha. Talpress. ISBN 80-85609-12-6
[3] CAYWOOD, Clarke L. Public Relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Brno. Computer Press. ISBN 80-7226-886-4
[4] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno. Computer Press. ISBN 80-7226-811-2
[5] FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem. Praha. Computer Press. ISBN 80-7226-301-3
Seznam doporučené literatury
[1] BOOKER, Diana. Komunikujte s jistotou: více než 1000 rad a návodů jak dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání s lidmi. Brno. Computer Press. ISBN 80-7226-335-8
[2] CARNEGIE, Dále. Jak získávat přátelé a působit na lidi. Praha. Talpress. ISBN 80-85609-12-6
[3] CAYWOOD, Clarke L. Public Relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Brno. Computer Press. ISBN 80-7226-886-4
[4] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno. Computer Press. ISBN 80-7226-811-2
[5] FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem. Praha. Computer Press. ISBN 80-7226-301-3