Předmětem této bakalářské práce je analýza návštěvnosti příspěvkové organizace Muzeum Kroměřížska. Teoretická část pojednává o neziskových organizacích, stavu kultury v České republice, oboru muzejnictví a o marketingu v muzeích a dalších kulturních institucích. V praktické části je nejprve představeno muzeum a jeho ekonomická stránka. Následuje část zaměřená na návštěvnost, popis a hodnocení nabídky muzea. V závěru jsou navržena doporučení ke zvýšení návštěvnosti.
Anotace v angličtině
The object of this bachelor thesis is the analysis of attendance in allowance organization Muzeum Kroměřížska. The theoretical part treats of non-profit organizations, state of the culture in the Czech republic, museology and the marketing in the museums and other culture organization. The practical part includes introduction of the organization and its eco-nomics. Followed part is focused on the visit rate, description and valuation the offer of museum. Finally is proposed the recommendations to increasing attendance.
Klíčová slova
muzeum, příspěvková organizace, návštěvnost, financování příspěvkové organizace, propagační aktivity
Klíčová slova v angličtině
museum, allowance organization, attendance, financing of allowance organization, promotional activities
Rozsah průvodní práce
75 s., 2 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je analýza návštěvnosti příspěvkové organizace Muzeum Kroměřížska. Teoretická část pojednává o neziskových organizacích, stavu kultury v České republice, oboru muzejnictví a o marketingu v muzeích a dalších kulturních institucích. V praktické části je nejprve představeno muzeum a jeho ekonomická stránka. Následuje část zaměřená na návštěvnost, popis a hodnocení nabídky muzea. V závěru jsou navržena doporučení ke zvýšení návštěvnosti.
Anotace v angličtině
The object of this bachelor thesis is the analysis of attendance in allowance organization Muzeum Kroměřížska. The theoretical part treats of non-profit organizations, state of the culture in the Czech republic, museology and the marketing in the museums and other culture organization. The practical part includes introduction of the organization and its eco-nomics. Followed part is focused on the visit rate, description and valuation the offer of museum. Finally is proposed the recommendations to increasing attendance.
Klíčová slova
muzeum, příspěvková organizace, návštěvnost, financování příspěvkové organizace, propagační aktivity
Klíčová slova v angličtině
museum, allowance organization, attendance, financing of allowance organization, promotional activities
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literární prameny vztahující se k tématům příspěvkové organizace, kultury, muzejnictví.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte dosavadní aktivity Muzea Kroměřížska.
Pokuste se navrhnout doporučení ke zvýšení návštěvnosti muzea.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literární prameny vztahující se k tématům příspěvkové organizace, kultury, muzejnictví.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte dosavadní aktivity Muzea Kroměřížska.
Pokuste se navrhnout doporučení ke zvýšení návštěvnosti muzea.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HANNAGAN, J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 208 s. ISBN 80-85943-07-7.
[2] HESKETT, J. L. Služby - cesta k úspěchu. 1. vyd. Praha: Victoria, 1993. 273 s. ISBN 80-85605-36-8.
[3] HYÁNEK, V. Ekonomika neziskových organizací. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2004. 114 s. ISBN 80-210-3501-3.
[4] KESNER, L. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
[5] REKTOŘÍK, J. a kol. Organizace neziskového sektoru, Základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha: EKOPRESS, 2001. 178 s. ISBN 80-86119-41-6.
Seznam doporučené literatury
[1] HANNAGAN, J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 208 s. ISBN 80-85943-07-7.
[2] HESKETT, J. L. Služby - cesta k úspěchu. 1. vyd. Praha: Victoria, 1993. 273 s. ISBN 80-85605-36-8.
[3] HYÁNEK, V. Ekonomika neziskových organizací. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2004. 114 s. ISBN 80-210-3501-3.
[4] KESNER, L. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
[5] REKTOŘÍK, J. a kol. Organizace neziskového sektoru, Základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha: EKOPRESS, 2001. 178 s. ISBN 80-86119-41-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Chovancová - Proč jste srovnávala a co za poslední 3 roky?
Dobeš - Jak jste kvalifikovala hodnocená kritéria?