V mojej práci navrhnem cenovo prístupné riešenie systému CRM vo firme DOR, s.r.o. V teoretickej časti spracujem v súčasnosti dostupné zdroje týkajúce sa problematiky CRM. V analytickej časti uvediem profil firmy, aby si čitateľ vedel predstaviť firmu a formou dotazníku analyzujem súčasný stav vzťahov s kľúčovými zákazníkmi. Z vyhodnotenia dotazníku mi vyplynú závery, predstavujúce rezervy, ktoré zhrniem a vypracujem odporučenia ako danú situáciu zlepšiť. Navrhované riešenie podrobím nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
In my project I propose cost acceptable solution of the CRM system in DOR Ltd. The Theory Part takes into consideration nowdays accessible sources that are related to CRM problematic. In the Analytic Part I introduce the company profile, where also with help of the questionnaires, I can analyse the present relationship status with the key customers. The evalution of the questionnare trender conclusion, showing the strengths for which I will devise of recommendation concerning the way of improvement. The suggested solutions will be subject risk and cost analysis.
Klíčová slova
CRM,DOR,vzťah so zákazníkom
Klíčová slova v angličtině
CRM,DOR,customer relationship management
Rozsah průvodní práce
66 s., 4 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V mojej práci navrhnem cenovo prístupné riešenie systému CRM vo firme DOR, s.r.o. V teoretickej časti spracujem v súčasnosti dostupné zdroje týkajúce sa problematiky CRM. V analytickej časti uvediem profil firmy, aby si čitateľ vedel predstaviť firmu a formou dotazníku analyzujem súčasný stav vzťahov s kľúčovými zákazníkmi. Z vyhodnotenia dotazníku mi vyplynú závery, predstavujúce rezervy, ktoré zhrniem a vypracujem odporučenia ako danú situáciu zlepšiť. Navrhované riešenie podrobím nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
In my project I propose cost acceptable solution of the CRM system in DOR Ltd. The Theory Part takes into consideration nowdays accessible sources that are related to CRM problematic. In the Analytic Part I introduce the company profile, where also with help of the questionnaires, I can analyse the present relationship status with the key customers. The evalution of the questionnare trender conclusion, showing the strengths for which I will devise of recommendation concerning the way of improvement. The suggested solutions will be subject risk and cost analysis.
Klíčová slova
CRM,DOR,vzťah so zákazníkom
Klíčová slova v angličtině
CRM,DOR,customer relationship management
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice CRM.
Analyzujte súčasný stav využívaní CRM ve firmě DOR s.r.o.
Vypracujte doporučení k úspěšnému zavedení CRM ve firmě DOR s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice CRM.
Analyzujte súčasný stav využívaní CRM ve firmě DOR s.r.o.
Vypracujte doporučení k úspěšnému zavedení CRM ve firmě DOR s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze
Seznam doporučené literatury
1. BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatýchpravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: ManagementPress, 2001. ISBN 80-7261-056-2
2. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing s.r.o., 1999. ISBN 80-85424-83-5
3. JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7569-995-0
4. STORBACK, K., LEHTINEN,J.R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vydání. ISBN 80-7169-813-8
5. VESELKA, M. Moderní strategieCRM-Segmentace, Malá encyklopedie CRM - zvláštní vydání časopisu Convergence. Praha: CNG, s.r.o. Bez ISSN
Seznam doporučené literatury
1. BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatýchpravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: ManagementPress, 2001. ISBN 80-7261-056-2
2. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing s.r.o., 1999. ISBN 80-85424-83-5
3. JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7569-995-0
4. STORBACK, K., LEHTINEN,J.R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vydání. ISBN 80-7169-813-8
5. VESELKA, M. Moderní strategieCRM-Segmentace, Malá encyklopedie CRM - zvláštní vydání časopisu Convergence. Praha: CNG, s.r.o. Bez ISSN