Předmětem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci s konečným zákazníkem firmy ELFER, spol. s r. o. a najít vhodná řešení ke zlepšení této komunikace. První část je věnovaná teoretické charakteristice marketingové komunikace se zaměřením na konečného zákazníka. Ve druhé části je provedena stručná charakteristika komunikační-ho mixu firmy, který vychází z interview s jednatelem společnosti, dále následuje analýza na základě dotazníkového šetření a poté SWOT analýza. Poslední část je věnovaná zhodnocení výsledků a závěrečným doporučením ke zlepšení této komunikace.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is to analyse marketing communication with the final customer of the firm which is called ELFER, Ltd. and to find the suitable methods of solution to improve this communication. The first part is the theoretical charakteristics of marketing communi-cation with a view to the final customer. The second part is about a brief characteristics of the firm communication mix. Starting point for this communication mix is the interview with the director of the company. Then it follows analysis from the questionnaires and then there is SWOT analysis in the thesis. In the last part is the target analysis and final references how to improve this communication.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, marketingová komunikace, komunikační mix, zákazník, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations (vztahy s veřejností), přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing, communication, communication mix, customer, public, promotion, personal sale, public relations, direct marketing
Rozsah průvodní práce
58 s., 4 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci s konečným zákazníkem firmy ELFER, spol. s r. o. a najít vhodná řešení ke zlepšení této komunikace. První část je věnovaná teoretické charakteristice marketingové komunikace se zaměřením na konečného zákazníka. Ve druhé části je provedena stručná charakteristika komunikační-ho mixu firmy, který vychází z interview s jednatelem společnosti, dále následuje analýza na základě dotazníkového šetření a poté SWOT analýza. Poslední část je věnovaná zhodnocení výsledků a závěrečným doporučením ke zlepšení této komunikace.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is to analyse marketing communication with the final customer of the firm which is called ELFER, Ltd. and to find the suitable methods of solution to improve this communication. The first part is the theoretical charakteristics of marketing communi-cation with a view to the final customer. The second part is about a brief characteristics of the firm communication mix. Starting point for this communication mix is the interview with the director of the company. Then it follows analysis from the questionnaires and then there is SWOT analysis in the thesis. In the last part is the target analysis and final references how to improve this communication.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, marketingová komunikace, komunikační mix, zákazník, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations (vztahy s veřejností), přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing, communication, communication mix, customer, public, promotion, personal sale, public relations, direct marketing
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu ziskových organizací s důrazem na marketingovou komunikaci se zákazníkem.
Analyzujte současnou situaci marketingové komunikace se zákazníkem a zhodnoťte její přednosti a nedostatky ve firmě ELFER, spol. s r. o.
Na základě analýzy navrhněte řešení na zlepšení komunikace se zákazníkem pro firmu ELFER, spol. s r. o.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu ziskových organizací s důrazem na marketingovou komunikaci se zákazníkem.
Analyzujte současnou situaci marketingové komunikace se zákazníkem a zhodnoťte její přednosti a nedostatky ve firmě ELFER, spol. s r. o.
Na základě analýzy navrhněte řešení na zlepšení komunikace se zákazníkem pro firmu ELFER, spol. s r. o.
Seznam doporučené literatury
1) KOTLER, P. Markteting a management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
2) BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1
3) NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1
4) FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
5) PELSMACKER, P. a kol. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0234-1
6) FORET, M. a kol. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X
Seznam doporučené literatury
1) KOTLER, P. Markteting a management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
2) BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1
3) NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1
4) FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
5) PELSMACKER, P. a kol. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0234-1
6) FORET, M. a kol. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X