Cílem této bakalářské práce je analyzovat strukturu současného motivačního systému společnosti s fiktivním názvem BankWest, a.s. a na základě provedené analýzy navrhnout jeho zlepšení.
Teoretická část práce se zaměřuje na dosavadní poznatky z oblasti pracovní motivace - nejvýznamnější motivační teorie a nejčastěji používané motivační techniky.
Praktická část seznamuje čtenáře s bankou a nabízí analýzu motivačního systému z pohledu frontline pracovních pozic na pobočkách pomocí dotazníku. Výsledky jsou přehledně zachyceny pomocí grafů.
Na závěr jsem firmě navrhnul konkrétní doporučení, která by měla vést ke zvýšení motivace zaměstnanců, potažmo vyšším prodejům bankovních produktů.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current structure of the motivation system at the company with a fictional name BankWest, a.s. and to provide suggestions for improvement.
Theoretical part of the thesis focuses on present knowledge regarding the area of work motivation - the most significant motivational theories and the most frequently used motivational techniques.
Practical part familiarizes the reader with the bank and offers an analysis of the motivation system from a viewpoint of branch office frontline employees with the help of a questionnaire. The results are well-arranged in graphical form.
At the end, I offered specific recommendations to the company which should lead to an increase in employees' motivation and furthermore to larger sales of bank's products.
Keywords
motivace, pracovní výkon, spokojenost, hodnocení, odměňování, benefity, mzda
Cílem této bakalářské práce je analyzovat strukturu současného motivačního systému společnosti s fiktivním názvem BankWest, a.s. a na základě provedené analýzy navrhnout jeho zlepšení.
Teoretická část práce se zaměřuje na dosavadní poznatky z oblasti pracovní motivace - nejvýznamnější motivační teorie a nejčastěji používané motivační techniky.
Praktická část seznamuje čtenáře s bankou a nabízí analýzu motivačního systému z pohledu frontline pracovních pozic na pobočkách pomocí dotazníku. Výsledky jsou přehledně zachyceny pomocí grafů.
Na závěr jsem firmě navrhnul konkrétní doporučení, která by měla vést ke zvýšení motivace zaměstnanců, potažmo vyšším prodejům bankovních produktů.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current structure of the motivation system at the company with a fictional name BankWest, a.s. and to provide suggestions for improvement.
Theoretical part of the thesis focuses on present knowledge regarding the area of work motivation - the most significant motivational theories and the most frequently used motivational techniques.
Practical part familiarizes the reader with the bank and offers an analysis of the motivation system from a viewpoint of branch office frontline employees with the help of a questionnaire. The results are well-arranged in graphical form.
At the end, I offered specific recommendations to the company which should lead to an increase in employees' motivation and furthermore to larger sales of bank's products.
Keywords
motivace, pracovní výkon, spokojenost, hodnocení, odměňování, benefity, mzda
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teorické a metodické poznatky týkající se motivačních systémů.
II. Praktická část
Analyzujte současný motivační systém zaměřený na frontline pracovníky poboček akciové společnosti BankWest.
V rámci analýzy zhodnoťte přednosti, nedostatky a jejich příčiny.
Na základě analýzy zpracujte návrh zdokonalení současného motivačního systému BankWest, a. s.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teorické a metodické poznatky týkající se motivačních systémů.
II. Praktická část
Analyzujte současný motivační systém zaměřený na frontline pracovníky poboček akciové společnosti BankWest.
V rámci analýzy zhodnoťte přednosti, nedostatky a jejich příčiny.
Na základě analýzy zpracujte návrh zdokonalení současného motivačního systému BankWest, a. s.
Závěr
Recommended resources
[1] DECI, E., RYAN, R. Intrinsic motivation and self-determination in human behavior. New York: Plenum, 1985. 371 s. ISBN 0306420228.
[2] HERZBERG, F. One more time: how do you motivate employees? Harvard Business Review Classics. London: Harvard Business, 2008. 80 s. ISBN 9781422125991.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. Marketing Management. 12th edition. New York: Prentice Hall, 2005. 816 s. ISBN 0-13-145757-8.
[4] MASLOW, A., STEPHENS, D. The Maslow business reader. New York: Wiley, 2000. 304 s. ISBN 978-0-471-36008-7.
[5] OSTERLOH, M., FREY, B. Successful management by motivation: balancing intrinsic and extrinsic incentives. Berlin: Springer, 2002. 299 s. ISBN 3-540-42401-6.
Recommended resources
[1] DECI, E., RYAN, R. Intrinsic motivation and self-determination in human behavior. New York: Plenum, 1985. 371 s. ISBN 0306420228.
[2] HERZBERG, F. One more time: how do you motivate employees? Harvard Business Review Classics. London: Harvard Business, 2008. 80 s. ISBN 9781422125991.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. Marketing Management. 12th edition. New York: Prentice Hall, 2005. 816 s. ISBN 0-13-145757-8.
[4] MASLOW, A., STEPHENS, D. The Maslow business reader. New York: Wiley, 2000. 304 s. ISBN 978-0-471-36008-7.
[5] OSTERLOH, M., FREY, B. Successful management by motivation: balancing intrinsic and extrinsic incentives. Berlin: Springer, 2002. 299 s. ISBN 3-540-42401-6.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
doc. Dytrt - Jaká je struktura motivace. Ve kterých pobočkách jste prováděl dotazníkové šetření?
Ing. Svitáková - Lze ovlivnit vnitřní motivaci zaměstnance společnosti?