Práce je analýzou webového portálu T-mobile. který slouží jako informační a zábavní portál, zároveň však i jako e-shop a gigantické médium, které obsáhne širokou škálu nástrojů markeingové komunikace. Portál je zaměřen jak na segment mladší generace toužící po zábavě, tak i na segment bussines.
Obsáhlejší teoretická část zpracovává na základě dostupné literatury poznatky z marketingu, internetu, typologie webových portálů a anylýzy webových portálů. Velkou součást poznatků tvoří i informace a zkušenosti, které autor získal v sektoru soukromého podnikání.
Praktická část vychází z teoretických poznatků a dotazníkového šetření. Po provedené analýze následují závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
Thesis analyses T-mobile internet portal, which serves as informational and amusement portal as well as e-shop and a gigantic medium which encompasses wide range of instruments of marketing communication. Portal is focused on a segment of younger generation who are looking for fun and amusement as well as business segment.
Extensive theoretical part utilizes knowledge of marketing, internet, web portals typology and analyses of web portals. Large amount of information included in the theoretical part was gained from author´s own experience with running private business.
Practical part is based on conclusions from theoretical part and a questionnaire survey. After the final analysis conclusions and recommendations are presented.
web portal, marketing communications, marketing research, internet, graphical layout, portfolio of services, graphic user interface
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je analýzou webového portálu T-mobile. který slouží jako informační a zábavní portál, zároveň však i jako e-shop a gigantické médium, které obsáhne širokou škálu nástrojů markeingové komunikace. Portál je zaměřen jak na segment mladší generace toužící po zábavě, tak i na segment bussines.
Obsáhlejší teoretická část zpracovává na základě dostupné literatury poznatky z marketingu, internetu, typologie webových portálů a anylýzy webových portálů. Velkou součást poznatků tvoří i informace a zkušenosti, které autor získal v sektoru soukromého podnikání.
Praktická část vychází z teoretických poznatků a dotazníkového šetření. Po provedené analýze následují závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
Thesis analyses T-mobile internet portal, which serves as informational and amusement portal as well as e-shop and a gigantic medium which encompasses wide range of instruments of marketing communication. Portal is focused on a segment of younger generation who are looking for fun and amusement as well as business segment.
Extensive theoretical part utilizes knowledge of marketing, internet, web portals typology and analyses of web portals. Large amount of information included in the theoretical part was gained from author´s own experience with running private business.
Practical part is based on conclusions from theoretical part and a questionnaire survey. After the final analysis conclusions and recommendations are presented.
web portal, marketing communications, marketing research, internet, graphical layout, portfolio of services, graphic user interface
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte roli internetu v marketingových komunikacích. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v diplomové práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy, pokud bude třeba.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu webové stránky dané společnosti, a to z co nejvíce možných hledisek.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků, a pokud to bude možné, pokuste se navrhnout návrhy na zlepšení současné situace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte roli internetu v marketingových komunikacích. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v diplomové práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy, pokud bude třeba.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu webové stránky dané společnosti, a to z co nejvíce možných hledisek.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků, a pokud to bude možné, pokuste se navrhnout návrhy na zlepšení současné situace.
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998.
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999.
ČERMÁK, J. Internet a autorské právo. Praha : Linde, 2003.
KOSIUR, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997.
ROSENAU, M. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000.
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998.
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999.
ČERMÁK, J. Internet a autorské právo. Praha : Linde, 2003.
KOSIUR, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997.
ROSENAU, M. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000.