Následující bakalářská práce, nesoucí název Marketing a konkurenční výhody firmy ROJANA, s.r.o., je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující současný stav ve společnosti ROJANA, s.r.o.. V teoretické části je kladen velký důraz na pojmy konkurence, konkurenceschopnosti, konkurenčních výhod a marketingu, a to nejen marketingu tradičního, ale zejména nového. Problematice nového marketingu je věnován velký prostor, týkající se nejen vývojových trendů, ale také problémových míst marketingu. Úvodní pasáže analytické části se zabývají velkou měrou analýzou současné situace ve firmě, následně je vyhodnocen vztah společnosti k marketingu a jejím vyvrcholením je prozkoumání konkurenčních výhod a nedostatků firmy a následná doporučení směřovaná managementu firmy.
Anotace v angličtině
Following bachelor’s, which is called Marketing and competitive advantages of ROJANA, s.r.o., has two basic parts. The first part creates a theoretical base for the next part, which characterizes the current state in ROJANA, s.r.o.. In the theoretical base are very important these terms: competition, competitive strength, competitive advantage and marketing, and not only traditional marketing, but especially new marketing. Issue of new marketing has an extensive area, which is apply not only to development trends, but to problem points of new marketing too. The introduction of analytical part is aimed at analysis state of affairs in the company, than is evaluation relationship between the company and marketing and finale is reconnaissance of competitive advantages and deficiencies of company and my recommendation to management of the company.
Klíčová slova
Konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhody, tradiční marketing, nový marketing
Klíčová slova v angličtině
Competition, competitive strength, competitive advantages, traditional marketing, new marketing
Rozsah průvodní práce
71 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Následující bakalářská práce, nesoucí název Marketing a konkurenční výhody firmy ROJANA, s.r.o., je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující současný stav ve společnosti ROJANA, s.r.o.. V teoretické části je kladen velký důraz na pojmy konkurence, konkurenceschopnosti, konkurenčních výhod a marketingu, a to nejen marketingu tradičního, ale zejména nového. Problematice nového marketingu je věnován velký prostor, týkající se nejen vývojových trendů, ale také problémových míst marketingu. Úvodní pasáže analytické části se zabývají velkou měrou analýzou současné situace ve firmě, následně je vyhodnocen vztah společnosti k marketingu a jejím vyvrcholením je prozkoumání konkurenčních výhod a nedostatků firmy a následná doporučení směřovaná managementu firmy.
Anotace v angličtině
Following bachelor’s, which is called Marketing and competitive advantages of ROJANA, s.r.o., has two basic parts. The first part creates a theoretical base for the next part, which characterizes the current state in ROJANA, s.r.o.. In the theoretical base are very important these terms: competition, competitive strength, competitive advantage and marketing, and not only traditional marketing, but especially new marketing. Issue of new marketing has an extensive area, which is apply not only to development trends, but to problem points of new marketing too. The introduction of analytical part is aimed at analysis state of affairs in the company, than is evaluation relationship between the company and marketing and finale is reconnaissance of competitive advantages and deficiencies of company and my recommendation to management of the company.
Klíčová slova
Konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhody, tradiční marketing, nový marketing
Klíčová slova v angličtině
Competition, competitive strength, competitive advantages, traditional marketing, new marketing
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte podstatu přínosu marketingu v zápase o konkurenční výhody.
Zhodnoťte v tvůrčí syntéze stav, vývojové trendy a problémy marketingu v dosahování konkurenčních výhod.
Proveďte průzkum současného stavu marketingu a konkurenčních výhod ve firmě Rojana, s.r.o.
Kriticky zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a zdůvodněte možné příčiny nedostatků a předností.
Navrhněte možnosti zdokonalení současného stavu.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte podstatu přínosu marketingu v zápase o konkurenční výhody.
Zhodnoťte v tvůrčí syntéze stav, vývojové trendy a problémy marketingu v dosahování konkurenčních výhod.
Proveďte průzkum současného stavu marketingu a konkurenčních výhod ve firmě Rojana, s.r.o.
Kriticky zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a zdůvodněte možné příčiny nedostatků a předností.
Navrhněte možnosti zdokonalení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. Praha: Radix, 1997. 331 s.ISBN 80-86031-07-1.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec, Zlín: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
[4] KALKA, R., MÄßEN A. Marketing. Praha: Grada, 2002. 110 s. ISBN 80-247-0413-7
[5] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. Praha: Radix, 1997. 331 s.ISBN 80-86031-07-1.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec, Zlín: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
[4] KALKA, R., MÄßEN A. Marketing. Praha: Grada, 2002. 110 s. ISBN 80-247-0413-7
[5] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.