Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat akce na podporu prodeje u SD Jednoty Zábřeh a návrh doporučení pro zefektivnění akcí na podporu prodeje. Nejprve jsem zpracovala teoretickou problematiku k tomuto tématu, začala jsem marketingovou komunikací, kterou jsem později rozebrala na jednotlivé její nástroje. Nejvíce jsem se věnovala podpoře prodeje. V další části jsem představila družstvo a seznámila jsem čtenáře se základními fakty. Potom jsem zmapovala roli akcí na podporu prodeje v tomto družstvu, jejich využívání, zda je dostatečné, správné, smysluplné a efektivní. Poté jsem provedla dotazníkové šetření. Ze zjištěných poznatků a informací jsem navrhla družstvu vhodná doporučení pro zlepšení akcí na podporu prodeje a celkové ekonomické efektivnosti družstva.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor thesis was the following: ''Sales promotion analysis of the Jednota Zábřeh consumer cooperative‘‘. My bachelor thesis was disposed at the company, which deals with shopping and selling goods to the costumers.. At the first part I elaborated a literary study on the existent subject. The aim of the second part of the bachelor thesis was to analyse sales promotion of the Jednota Zábřeh consumer cooperative. The second part includes the marketing research in the shop among the costumers. The final recommendation for the consumer cooperative are suggested in the last part of the bachelor thesis. These sugestions should help to improve sales promotion in the Jednota Zábřeh consumer cooperative.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, public relations, osobní prodej, podpora prodeje
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, public relations, direct sale ,sales promotion
Rozsah průvodní práce
61 s., 17s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat akce na podporu prodeje u SD Jednoty Zábřeh a návrh doporučení pro zefektivnění akcí na podporu prodeje. Nejprve jsem zpracovala teoretickou problematiku k tomuto tématu, začala jsem marketingovou komunikací, kterou jsem později rozebrala na jednotlivé její nástroje. Nejvíce jsem se věnovala podpoře prodeje. V další části jsem představila družstvo a seznámila jsem čtenáře se základními fakty. Potom jsem zmapovala roli akcí na podporu prodeje v tomto družstvu, jejich využívání, zda je dostatečné, správné, smysluplné a efektivní. Poté jsem provedla dotazníkové šetření. Ze zjištěných poznatků a informací jsem navrhla družstvu vhodná doporučení pro zlepšení akcí na podporu prodeje a celkové ekonomické efektivnosti družstva.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor thesis was the following: ''Sales promotion analysis of the Jednota Zábřeh consumer cooperative‘‘. My bachelor thesis was disposed at the company, which deals with shopping and selling goods to the costumers.. At the first part I elaborated a literary study on the existent subject. The aim of the second part of the bachelor thesis was to analyse sales promotion of the Jednota Zábřeh consumer cooperative. The second part includes the marketing research in the shop among the costumers. The final recommendation for the consumer cooperative are suggested in the last part of the bachelor thesis. These sugestions should help to improve sales promotion in the Jednota Zábřeh consumer cooperative.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, public relations, osobní prodej, podpora prodeje
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, public relations, direct sale ,sales promotion
Zásady pro vypracování
Zpracujte kritický rozbor relevantních informačních zdrojů k problematice podpory prodeje.
Proveďte analýzu podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh.
Analyzujte preference zákazníků SD Jednoty Zábřeh pomocí dotazníkového šetření.
Na základě analýz a teoretických znalostí navrhněte zlepšení podpory prodeje u SD Jednoty Zábřeh.
Zásady pro vypracování
Zpracujte kritický rozbor relevantních informačních zdrojů k problematice podpory prodeje.
Proveďte analýzu podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh.
Analyzujte preference zákazníků SD Jednoty Zábřeh pomocí dotazníkového šetření.
Na základě analýz a teoretických znalostí navrhněte zlepšení podpory prodeje u SD Jednoty Zábřeh.
Seznam doporučené literatury
1)FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd., Brno: Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-811-2
2)BURNETT, K. Klíčový zákazníci a péče o ně. 1. vyd., Praha: Computer Press, 2002 ISBN 80-7226-655-1
3)HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 1. vyd., Praha: Management Press, 2000, ISBN 80-85943-99-9
4)KOTLER, P. Marketing management. přel. V. Dolanský 1991 z angl. Marketing Management, 1. vyd., Praha: Victoria Publishing, 1992, ISBN 80-85605-08-2
5)KOTLER, P. Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládat nové trhy, přel. P. Medek z angl. Kotler on Marketing - How to Create, Win and Dominance Markets. 1. vyd., Praha: Management Press, 2000, ISBN 80-7261-010-4
Seznam doporučené literatury
1)FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd., Brno: Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-811-2
2)BURNETT, K. Klíčový zákazníci a péče o ně. 1. vyd., Praha: Computer Press, 2002 ISBN 80-7226-655-1
3)HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 1. vyd., Praha: Management Press, 2000, ISBN 80-85943-99-9
4)KOTLER, P. Marketing management. přel. V. Dolanský 1991 z angl. Marketing Management, 1. vyd., Praha: Victoria Publishing, 1992, ISBN 80-85605-08-2
5)KOTLER, P. Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládat nové trhy, přel. P. Medek z angl. Kotler on Marketing - How to Create, Win and Dominance Markets. 1. vyd., Praha: Management Press, 2000, ISBN 80-7261-010-4