Diplomová práce pojednává o plánování marketingových nákladů ve společnosti Lagris, a.s. Analyzuji marketingové akce a marketingové náklady, které jsou pro plánování nezbytné. Projekt obsahuje návrh na zlepšení plánování marketingových nákladů.
Anotace v angličtině
The Master thesis treats the marketing cost planning in the company Lagris, a.s. I analyse marketing actions and marketing costs important for the planning. The project consists of the proposal for the marketing cost planning improvement and its implementation.
Klíčová slova
marketingové náklady, marketingové akce, plánování, public relations, leták
Klíčová slova v angličtině
marketing cost, marketing action, planning, public relations, leaflet
Rozsah průvodní práce
83 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o plánování marketingových nákladů ve společnosti Lagris, a.s. Analyzuji marketingové akce a marketingové náklady, které jsou pro plánování nezbytné. Projekt obsahuje návrh na zlepšení plánování marketingových nákladů.
Anotace v angličtině
The Master thesis treats the marketing cost planning in the company Lagris, a.s. I analyse marketing actions and marketing costs important for the planning. The project consists of the proposal for the marketing cost planning improvement and its implementation.
Klíčová slova
marketingové náklady, marketingové akce, plánování, public relations, leták
Klíčová slova v angličtině
marketing cost, marketing action, planning, public relations, leaflet
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a na základě kritické analýzy teoretických pramenů formulujte problematiku marketingového plánování.
Analyzujte marketingové akce ve společnosti Lagris, a.s.
Analyzujte marketingové náklady ve společnosti Lagris, a.s.
Zpracujte projekt plánování marketingových nákladů a způsob implementace ve společnosti Lagris, a.s.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a na základě kritické analýzy teoretických pramenů formulujte problematiku marketingového plánování.
Analyzujte marketingové akce ve společnosti Lagris, a.s.
Analyzujte marketingové náklady ve společnosti Lagris, a.s.
Zpracujte projekt plánování marketingových nákladů a způsob implementace ve společnosti Lagris, a.s.
Seznam doporučené literatury
ALSBURY,A.,JAY,R.Marketing to nejlepší z praxe.1.vyd.Praha:Computer Press,2002.280s.ISBN 80-7226-617-9.
HARVEY,CH.Tajemství úspěchu špičkových obchodníků světa. 2.vyd. Praha:Informatorium,1992.190s.ISBN 80-85427-20-6.
JANEČKOVÁ,L.,VAŠTÍKOVÁ,M.Marketing služeb.1.vyd.Praha:Grada Publishing,2001. 180s.ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER,P.Marketing Management.1.vyd.Praha: Grada Publishing, 2001.720s. ISBN 80-247-0016-6.
KULHAVY,E.Mezinárodní marketing.1.vyd.Praha: Babtext,1992.284s. ISBN 80-90144-03.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
ALSBURY,A.,JAY,R.Marketing to nejlepší z praxe.1.vyd.Praha:Computer Press,2002.280s.ISBN 80-7226-617-9.
HARVEY,CH.Tajemství úspěchu špičkových obchodníků světa. 2.vyd. Praha:Informatorium,1992.190s.ISBN 80-85427-20-6.
JANEČKOVÁ,L.,VAŠTÍKOVÁ,M.Marketing služeb.1.vyd.Praha:Grada Publishing,2001. 180s.ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER,P.Marketing Management.1.vyd.Praha: Grada Publishing, 2001.720s. ISBN 80-247-0016-6.
KULHAVY,E.Mezinárodní marketing.1.vyd.Praha: Babtext,1992.284s. ISBN 80-90144-03.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce