Práce podává ucelený přehled o formách síťového marketingu a jejich vzájemných odlišnostech. Vše je zaměřeno na popis strukturální firmy jako nejspravedlivější formy podnikání a její aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s. Součástí práce je definice funkce centrály společnosti, jsou zde popsány vzdělávací procesy jako jedny z mnoha prvků určující úspěšnost. Dále je zde popsána reklamní kampaň a především je poukazováno na samotného finančního poradce, jako hlavního činitele prodeje. Práce však odhaluje některé nedostatky ve fungování společnosti a jsou zde navrhována řešení na zlepšení.
Anotace v angličtině
Work gives a comprehensive overview of the network marketing forms and their mutual differences. Everything is focused on the structural description of a structural company as the fairest form of business and its applications in the company Partners For Life Planning, a.s. Another part of this thesis is the definition of headquarters functions. There are the learning processes described as one of many factors determining company´s success. The next point of description belongs to the advertising campaign, that especially points out the actual financial consultant, as the main element of sale. The thesis, however, reveals some of the shortcomings in the company´s functioning and there are solutions proposed to make improvements.
Klíčová slova
Síťový marketing, multi-level marketing, pyramidové schéma, strukturální firma, Partners For Life Planning, a. s.
Klíčová slova v angličtině
Net working, multilevel marketing, the scheme of pyramid, structural firm, Partners For Life Planning, a. s.
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Práce podává ucelený přehled o formách síťového marketingu a jejich vzájemných odlišnostech. Vše je zaměřeno na popis strukturální firmy jako nejspravedlivější formy podnikání a její aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s. Součástí práce je definice funkce centrály společnosti, jsou zde popsány vzdělávací procesy jako jedny z mnoha prvků určující úspěšnost. Dále je zde popsána reklamní kampaň a především je poukazováno na samotného finančního poradce, jako hlavního činitele prodeje. Práce však odhaluje některé nedostatky ve fungování společnosti a jsou zde navrhována řešení na zlepšení.
Anotace v angličtině
Work gives a comprehensive overview of the network marketing forms and their mutual differences. Everything is focused on the structural description of a structural company as the fairest form of business and its applications in the company Partners For Life Planning, a.s. Another part of this thesis is the definition of headquarters functions. There are the learning processes described as one of many factors determining company´s success. The next point of description belongs to the advertising campaign, that especially points out the actual financial consultant, as the main element of sale. The thesis, however, reveals some of the shortcomings in the company´s functioning and there are solutions proposed to make improvements.
Klíčová slova
Síťový marketing, multi-level marketing, pyramidové schéma, strukturální firma, Partners For Life Planning, a. s.
Klíčová slova v angličtině
Net working, multilevel marketing, the scheme of pyramid, structural firm, Partners For Life Planning, a. s.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu, která se vztahuje k danému tématu.
Zpracujte způsob dosavadního stavu řešení dané problematiky v dostupné literatuře.
II. Praktická část
Popište uvedenou firmu, její podnikatelskou filosofii a odlište ji od konkurence.
Stručně uveďte nástroje, kterými firma buduje své jméno a jejich úspěšnost.
Definujte klíčové směry pro úspěšné fungování a rozvoj společnosti Partners For Life Planning a. s.
Zaměřte se na nejdůležitější článek prodeje - finanční poradce.
Navrhněte řešení jak zvýšit efektivnost poradců, zlepšit kontroling, jak propracovat systém vzdělávání.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu, která se vztahuje k danému tématu.
Zpracujte způsob dosavadního stavu řešení dané problematiky v dostupné literatuře.
II. Praktická část
Popište uvedenou firmu, její podnikatelskou filosofii a odlište ji od konkurence.
Stručně uveďte nástroje, kterými firma buduje své jméno a jejich úspěšnost.
Definujte klíčové směry pro úspěšné fungování a rozvoj společnosti Partners For Life Planning a. s.
Zaměřte se na nejdůležitější článek prodeje - finanční poradce.
Navrhněte řešení jak zvýšit efektivnost poradců, zlepšit kontroling, jak propracovat systém vzdělávání.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽEK, Bohuslav, OLMROVÁ, Jana. Zvrácená pyramida. 1. vyd. Praha : Sociologické nakladatelství, 2006. ISBN 80-86429-54-7.
[2] KALENCH, John. Největší příležitost v dějinách světa. 2. vyd. Brno : Jiří Alman, 1995. ISBN 80-901780-7-3.
[3] KALENCH, John. Jak být nejlepší v systému MLM. 1. vyd. Brno : Jiří Alman, 1995. ISBN 80-901780-6-5.
[4] KYIOSAKI, T. Robert, LECHTER, L. Sharon. Cashflow kvadrant. Praha : nakladatelství PRAGMA, 2001. ISBN 80-7205-853-3.
[5] TOMAN, Ivo. Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Havířov : vydavatelství Taxus.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽEK, Bohuslav, OLMROVÁ, Jana. Zvrácená pyramida. 1. vyd. Praha : Sociologické nakladatelství, 2006. ISBN 80-86429-54-7.
[2] KALENCH, John. Největší příležitost v dějinách světa. 2. vyd. Brno : Jiří Alman, 1995. ISBN 80-901780-7-3.
[3] KALENCH, John. Jak být nejlepší v systému MLM. 1. vyd. Brno : Jiří Alman, 1995. ISBN 80-901780-6-5.
[4] KYIOSAKI, T. Robert, LECHTER, L. Sharon. Cashflow kvadrant. Praha : nakladatelství PRAGMA, 2001. ISBN 80-7205-853-3.
[5] TOMAN, Ivo. Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Havířov : vydavatelství Taxus.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Brišová:
1. Objasněte tvrzení, kde hovoříte o skutečném poradenství firmy Partners.
2. Tvrdíte, že poradci nemusí plnit kvóty v produkci a systém je nastaven na rovném pozitivním hodnocení. Vzápětí si však odporujete. Vysvětlete tento rozpor.