Cílem mé bakalářské práce je navrhnout a vypracovat komunikační plán pro firmu K2 Sport Centrum pro rok 2011. V teoretické části popisuji časté a používané metody v oblasti komunikace a vysvětluji pojem komunikační mix. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dále vypracovávám vlastní návrh komunikačního plánu pro tuto firmu.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to suggest and to create a communication plan for K2 Sport Centrum company. In the theoretical part I describe the often used methods in the area of communication and I explain the term communication mix. In the practical part I use theoretical experience in the practice and work out a communication plan of this company.
Klíčová slova
Komunikační plán, propagace, analýza, marketingové cíle, komunikační mix, média
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, promotion, analyze, marketing budgets, communication mix, media.
Rozsah průvodní práce
60 s., 5 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout a vypracovat komunikační plán pro firmu K2 Sport Centrum pro rok 2011. V teoretické části popisuji časté a používané metody v oblasti komunikace a vysvětluji pojem komunikační mix. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dále vypracovávám vlastní návrh komunikačního plánu pro tuto firmu.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to suggest and to create a communication plan for K2 Sport Centrum company. In the theoretical part I describe the often used methods in the area of communication and I explain the term communication mix. In the practical part I use theoretical experience in the practice and work out a communication plan of this company.
Klíčová slova
Komunikační plán, propagace, analýza, marketingové cíle, komunikační mix, média
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, promotion, analyze, marketing budgets, communication mix, media.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Nastudujte literaturu vztahující se k danému tématu.
Zpracujte způsob dosavadního stavu řešení dané problematiky na základě
této literatury.
II. Praktická část
Proveďte popis firmy.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh kampaně.
Navrhněte konkrétní komunikační plán včetně ekonomické náročnosti a časového plánu realizace.
Stanovte očekávané výhody včetně návrhu na měření efektivnosti jednotlivých komunikačních prostředků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Nastudujte literaturu vztahující se k danému tématu.
Zpracujte způsob dosavadního stavu řešení dané problematiky na základě
této literatury.
II. Praktická část
Proveďte popis firmy.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh kampaně.
Navrhněte konkrétní komunikační plán včetně ekonomické náročnosti a časového plánu realizace.
Stanovte očekávané výhody včetně návrhu na měření efektivnosti jednotlivých komunikačních prostředků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DUPONT, Luc. 1001 reklamních tipů. Praha 4 : Pragma, 2009. 311 s. ISBN 978-80-7349-195-6.
[2] KOBIELA, Roman. Reklama : 200 tipů, které musíte znát. Brno : Computer press, 2009. 166 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
[3] LEVINSON, Jay. Guerilla marketing. Lucie Schürerová. Brno : Computer press, 2009. 330 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
[4] NASH, Edward. Direct marketing. Vilém Jungman. 1. vyd. Brno : Computer press, 2003. 622 s. ISBN 80-7226-838-4.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama : Jak dělat reklamu. 2. aktualiz. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 192 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
Seznam doporučené literatury
[1] DUPONT, Luc. 1001 reklamních tipů. Praha 4 : Pragma, 2009. 311 s. ISBN 978-80-7349-195-6.
[2] KOBIELA, Roman. Reklama : 200 tipů, které musíte znát. Brno : Computer press, 2009. 166 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
[3] LEVINSON, Jay. Guerilla marketing. Lucie Schürerová. Brno : Computer press, 2009. 330 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
[4] NASH, Edward. Direct marketing. Vilém Jungman. 1. vyd. Brno : Computer press, 2003. 622 s. ISBN 80-7226-838-4.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama : Jak dělat reklamu. 2. aktualiz. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 192 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Světlík, Ph.D.:
Uveďte některé reklamní cíle a využijte přitom některý z lineárních modelů.
Ing. Vorlová:
1. Plánujete skupinu na Facebooku?
2. Co bude náplní skupiny a čím se bude odlišovat od webu?