Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu pro oblast služeb firmy Band Servis CZ s. r. o. se zaměřením na materiální předpoklady jako jsou zařízení, barevnost, rozmístění, usnadňování zboží a hmotné předměty. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. V teoretické části zpracovávám získané teoretické poznatky a zkušenosti zaměřené zejména na marketingový mix, marketing služeb, výzkum trhu a chování spotřebitele. Analytická část obsahuje představení firmy a řešení marketingového mixu a v neposlední řadě průzkum spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
In this bachelor’s work I will focus on improving marketing mix for services of Band Service CZ s. r. o. and its material assumptions such as equipment, colors, layout, facilitating goods and material objects. This work includes a theoretical and practical part. In theoretical part I deal with processing theoretical knowledge and experience focusing in particular on marketing mix, marketing services, market research and consumer behaviour. Analytical part contains the presentation of the company and solution of marketing mix, and last but not least deals with customer satisfaction survey.
marketing mix, product, price, place, promotion, people, process
Rozsah průvodní práce
61 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu pro oblast služeb firmy Band Servis CZ s. r. o. se zaměřením na materiální předpoklady jako jsou zařízení, barevnost, rozmístění, usnadňování zboží a hmotné předměty. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. V teoretické části zpracovávám získané teoretické poznatky a zkušenosti zaměřené zejména na marketingový mix, marketing služeb, výzkum trhu a chování spotřebitele. Analytická část obsahuje představení firmy a řešení marketingového mixu a v neposlední řadě průzkum spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
In this bachelor’s work I will focus on improving marketing mix for services of Band Service CZ s. r. o. and its material assumptions such as equipment, colors, layout, facilitating goods and material objects. This work includes a theoretical and practical part. In theoretical part I deal with processing theoretical knowledge and experience focusing in particular on marketing mix, marketing services, market research and consumer behaviour. Analytical part contains the presentation of the company and solution of marketing mix, and last but not least deals with customer satisfaction survey.
marketing mix, product, price, place, promotion, people, process
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu se zaměřením na služby.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný marketingový mix firmy Band Servis CZ s. r. o.
Proveďte analýzu současné situace ve společnosti.
Zhodnoťte dotazníkový výzkum a interpretujte výsledky.
Navrhněte změny a opatření v marketingovém mixu firmy Band Servis CZ s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu se zaměřením na služby.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný marketingový mix firmy Band Servis CZ s. r. o.
Proveďte analýzu současné situace ve společnosti.
Zhodnoťte dotazníkový výzkum a interpretujte výsledky.
Navrhněte změny a opatření v marketingovém mixu firmy Band Servis CZ s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTA, Vladimír a spol. Výzkum trhu a chování spotřebitele. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1993. 72 s. ISBN 80-7079-148-9.
[2] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] SOUKALOVÁ, Radomila. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav a spol. Marketingová komunikace. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín. 1999. 118 s. (skrypta).
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTA, Vladimír a spol. Výzkum trhu a chování spotřebitele. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1993. 72 s. ISBN 80-7079-148-9.
[2] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] SOUKALOVÁ, Radomila. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav a spol. Marketingová komunikace. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická Zlín. 1999. 118 s. (skrypta).
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Jaké jsou finanční náklady na zavedení testovacího boxu. Může si to firma dovolit?
2. Kdo jsou konkurenti firmy?
doc. Světlík, Ph.D.:
Co je podle vás nejslabší stránkou firmy?