Tématem diplomové práce je Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma marketingových aktivit při vstupu nové firmy na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je uvedena stručná charakteristika firmy, její postavení ke konkurenci, analýza silných a slabých stránek a analýza cen reklamy v médiích. V poslední, projektové části je zpracován projekt konkrétních marketingových aktivit a výběr varianty nejlepší.
Anotace v angličtině
Subject of thesis is Project of marketing activities for new open tea-house with aim to support successful entry on market in Mikulov. The thesis consists of these 2 main parts - theoretical and practical part. The practical part includes theoretical knowledge for marketing activities on entering new company on market. Practical part is again divided into two parts - analytical part and project. In analytical part is offered short characteristics of company, Position Company to competition, SWOT analysis and analysis of costs of advertisement in media. Last part includes project of concrete marketing activities and selection the best alternate.
Klíčová slova
marketingové, aktivity, vstup, nový podnik, čajovna
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Activities, Entry, new company, tea-house
Rozsah průvodní práce
80 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma marketingových aktivit při vstupu nové firmy na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je uvedena stručná charakteristika firmy, její postavení ke konkurenci, analýza silných a slabých stránek a analýza cen reklamy v médiích. V poslední, projektové části je zpracován projekt konkrétních marketingových aktivit a výběr varianty nejlepší.
Anotace v angličtině
Subject of thesis is Project of marketing activities for new open tea-house with aim to support successful entry on market in Mikulov. The thesis consists of these 2 main parts - theoretical and practical part. The practical part includes theoretical knowledge for marketing activities on entering new company on market. Practical part is again divided into two parts - analytical part and project. In analytical part is offered short characteristics of company, Position Company to competition, SWOT analysis and analysis of costs of advertisement in media. Last part includes project of concrete marketing activities and selection the best alternate.
Klíčová slova
marketingové, aktivity, vstup, nový podnik, čajovna
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Activities, Entry, new company, tea-house
Zásady pro vypracování
Systematicky zpracujte a zhodnoťte literární poznatky na téma marketingové aktivity při vstupu nové firmy na trh.
Proveďte analýzu postavení nové firmy ve vztahu k jejím konkurentům.
Formulujte předpokládané silné a slabé stránky nově vznikající firmy, které vyplývají z provedené analýzy.
Navrhněte projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh.
Vyhodnoťte náklady na realizaci projektu, očekávané přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Zásady pro vypracování
Systematicky zpracujte a zhodnoťte literární poznatky na téma marketingové aktivity při vstupu nové firmy na trh.
Proveďte analýzu postavení nové firmy ve vztahu k jejím konkurentům.
Formulujte předpokládané silné a slabé stránky nově vznikající firmy, které vyplývají z provedené analýzy.
Navrhněte projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh.
Vyhodnoťte náklady na realizaci projektu, očekávané přínosy a rizika spojená s realizací projektu.