K-Profi CRM systém Manager 2005 je software pro kontrolu a podporu řízení vztahů se zákazníky (CRM). Z čeho se skládá a k čemu vlastně je celý systém řízení vztahu se zákazníky. Modelový příklad následně vysvětluje použití K-Profi CRM systému Manager 2005 pro firmy působící v průmyslu komerční bezpečnosti. Kompletní manuál ovládání softwaru je pak možné najít v elektronické příloze.
Anotace v angličtině
K-Profi CRM system Manager 2005 is software which gives us control and support while managing our relationship with customers (Customer relationship management - CRM). What is the whole system composed of and actually what is for explains the first theoretical part of my work. Second and practical part aspire to gives the explanation of usage K-Profi CRM system Manager 2005. Especially for companies occurring in commercial security industry. Complete manual how to handle the software you are be able to find in the electronical attachment.
Klíčová slova
CRM,CRM systém,Manager 2005,uživatelská příručka
Klíčová slova v angličtině
CRM,CRM system,Manager 2005,user guide
Rozsah průvodní práce
39 s.
Jazyk
CZ
Anotace
K-Profi CRM systém Manager 2005 je software pro kontrolu a podporu řízení vztahů se zákazníky (CRM). Z čeho se skládá a k čemu vlastně je celý systém řízení vztahu se zákazníky. Modelový příklad následně vysvětluje použití K-Profi CRM systému Manager 2005 pro firmy působící v průmyslu komerční bezpečnosti. Kompletní manuál ovládání softwaru je pak možné najít v elektronické příloze.
Anotace v angličtině
K-Profi CRM system Manager 2005 is software which gives us control and support while managing our relationship with customers (Customer relationship management - CRM). What is the whole system composed of and actually what is for explains the first theoretical part of my work. Second and practical part aspire to gives the explanation of usage K-Profi CRM system Manager 2005. Especially for companies occurring in commercial security industry. Complete manual how to handle the software you are be able to find in the electronical attachment.
Klíčová slova
CRM,CRM systém,Manager 2005,uživatelská příručka
Klíčová slova v angličtině
CRM,CRM system,Manager 2005,user guide
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Vysvětlete pojem CRM.
Na modelovém příkladu vysvětlete aplikaci produktu v průmyslu komerční bezpečnosti.
Navrhněte uživatelskou příručku k programu CRM systém Manager 2005.
Vypracujte výukový modul pro LMS Moodle.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Vysvětlete pojem CRM.
Na modelovém příkladu vysvětlete aplikaci produktu v průmyslu komerční bezpečnosti.
Navrhněte uživatelskou příručku k programu CRM systém Manager 2005.
Vypracujte výukový modul pro LMS Moodle.
Seznam doporučené literatury
KOZÁK, Vratislav. Řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro firemní praxi. Brno: Tribun EU, 2008. 190 s. ISBN 978-80-73.
BASL, Josef, BLAŽÍČEK, Roman. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. Praha: Grada, 2008. 283 s. ISBN 978-80-247-2279-5.
PROKOPOVÁ, Zdenka. Databázové systémy MySQL + PHP. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006. 126 s. ISBN 80-7318-486-9.
CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM: Řízení vztahu se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. 1 CD-ROM. ISBN 80-251-0798-1.
TVRDÍKOVÁ, Milena. Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy: nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů. Praha: Grada, 2008. 173 s. ISBN 978-80-247-2728-8.
Seznam doporučené literatury
KOZÁK, Vratislav. Řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro firemní praxi. Brno: Tribun EU, 2008. 190 s. ISBN 978-80-73.
BASL, Josef, BLAŽÍČEK, Roman. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. Praha: Grada, 2008. 283 s. ISBN 978-80-247-2279-5.
PROKOPOVÁ, Zdenka. Databázové systémy MySQL + PHP. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006. 126 s. ISBN 80-7318-486-9.
CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM: Řízení vztahu se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. 1 CD-ROM. ISBN 80-251-0798-1.
TVRDÍKOVÁ, Milena. Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy: nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů. Praha: Grada, 2008. 173 s. ISBN 978-80-247-2728-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM <br>
<br>
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi se svou prací.
Součástí prezentace nebyla praktická ukázka.
V rámci obhajoby BP byly položeny následující dotazy:
Kde vidíte největší přínos Vašeho systému?
Jaký je rozdíl mezi údajem a informací?
Student zodpověděl všechny dotazy komise