Tato bakalářská práce v teoretické části popisuje Internet a základní pojmy s Internetem spjaté jako jsou WWW stránky, email, homepage aj. Dále popisuje marketingový mix a jeho 4P, tedy výrobek, cenu, distribuci a reklamu. Také se zabývá principy marketingu na Internetu a jak využít komunikačního mixu pomocí Internetu.
V praktické části popisuje firmu ITEK, provádí analýzu hlavní konkurence společnosti ITEK na trhu, porovnává firmu ITEK s konkurencí a navrhuje body vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ITEK na trhu.
Anotace v angličtině
This thesis in the theoretical part describes the Internet and basic concepts associated with the Internet such as Web pages, email, homepage, etc. It also describes the marketing mix and the 4P, product, price, placement and promotion. It also describes the principles of marketing on the Internet and how to use the Internet marketing mix by using the Internet.
In the practical part describes the company ITEK, the analysis of the main ITEK competi-tion in the market, the company ITEK compare with the competition and try to suggest items to increase the competitiveness of the ITEK company.
Tato bakalářská práce v teoretické části popisuje Internet a základní pojmy s Internetem spjaté jako jsou WWW stránky, email, homepage aj. Dále popisuje marketingový mix a jeho 4P, tedy výrobek, cenu, distribuci a reklamu. Také se zabývá principy marketingu na Internetu a jak využít komunikačního mixu pomocí Internetu.
V praktické části popisuje firmu ITEK, provádí analýzu hlavní konkurence společnosti ITEK na trhu, porovnává firmu ITEK s konkurencí a navrhuje body vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ITEK na trhu.
Anotace v angličtině
This thesis in the theoretical part describes the Internet and basic concepts associated with the Internet such as Web pages, email, homepage, etc. It also describes the marketing mix and the 4P, product, price, placement and promotion. It also describes the principles of marketing on the Internet and how to use the Internet marketing mix by using the Internet.
In the practical part describes the company ITEK, the analysis of the main ITEK competi-tion in the market, the company ITEK compare with the competition and try to suggest items to increase the competitiveness of the ITEK company.
Zjištění stavu využití moderních technologií v marketingu firmy ITEK a její hlavní konkurence v současnosti.
Vyhodnocení analýzy využívání moderních technologií ve firmě ITEK a jejích konkurentů a navržení projektu internetového marketingu pro společnosti ITEK.
Zhodnocení rizik jeho realizace.
Zásady pro vypracování
Zjištění stavu využití moderních technologií v marketingu firmy ITEK a její hlavní konkurence v současnosti.
Vyhodnocení analýzy využívání moderních technologií ve firmě ITEK a jejích konkurentů a navržení projektu internetového marketingu pro společnosti ITEK.
Zhodnocení rizik jeho realizace.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1 \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2 \vsp{1,5mm}
[3] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M: Marketing na internetu. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8 \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1 \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2 \vsp{1,5mm}
[3] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M: Marketing na internetu. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8 \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Janošec - Otázky vedoucího práce, otázky oponenta práce (viz. posudky).
Kressová - Proč je uvedeno "nedostatek poboček" v příležitostech a ne ve slabých stránkách? Proč byl výběr respondentů z okolí (kamarádi)?
Konečný - Považujete vzorek 50 osob za reprezentativní?