Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingo-vého výzkumu nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kte-rým je Nirvana systems s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové vybavení - čtyřkolku. Na základě provedené analýzy bylo vysloveno doporučení, zda by firma měla rozšířit stávající sortiment o nové vybavení.
Anotace v angličtině
My thesis is focused on the issue of marketing research , concretely marketing research of new product and its potenciál for application in the market.The aim of mz thesis is gathe-ring of available theoretical data and above all analysis of a chosen company Nirvana sys-tems Ltd.There was elaborated a questionnaire and performed research of customers inte-rest in a new product line.On the basis of the data gathered was conducted a suggestion whether the company should extend its assortment by using additional product line.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, primární informace, sekundární informace, marketingové prostředí, nový produkt, SWOT analýza, konkurence, propagace, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Marketing research , primary information, secondary information , marketing environment, new product, SWOT analysis, competition, promotion, questionnaire.
Rozsah průvodní práce
69 s
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingo-vého výzkumu nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kte-rým je Nirvana systems s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové vybavení - čtyřkolku. Na základě provedené analýzy bylo vysloveno doporučení, zda by firma měla rozšířit stávající sortiment o nové vybavení.
Anotace v angličtině
My thesis is focused on the issue of marketing research , concretely marketing research of new product and its potenciál for application in the market.The aim of mz thesis is gathe-ring of available theoretical data and above all analysis of a chosen company Nirvana sys-tems Ltd.There was elaborated a questionnaire and performed research of customers inte-rest in a new product line.On the basis of the data gathered was conducted a suggestion whether the company should extend its assortment by using additional product line.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, primární informace, sekundární informace, marketingové prostředí, nový produkt, SWOT analýza, konkurence, propagace, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Marketing research , primary information, secondary information , marketing environment, new product, SWOT analysis, competition, promotion, questionnaire.
Zásady pro vypracování
V souladu se strategickým záměrem podniku vyrábět terenní čtyřkolku
Zpracovat SWOT analýzu produktu a provést marketingový výzkum možnosti uplatnění tohoto produktu na trhu.
Navrhnout možné varianty jeho propagaci.
Zásady pro vypracování
V souladu se strategickým záměrem podniku vyrábět terenní čtyřkolku
Zpracovat SWOT analýzu produktu a provést marketingový výzkum možnosti uplatnění tohoto produktu na trhu.
Navrhnout možné varianty jeho propagaci.
Seznam doporučené literatury
[1] Karel Havlíček,Milan Kašík :Marketingové řízení malých a středních podniků 2005 \vsp{1,5mm}
[2] Kotler.P : Marketing management 7 vydání 1991., ISBN 80-85605-08-2 \vsp{1,5mm}
[3] Horáková .H :Strategický marketing, 2.,rozšířené a aktualizované vydání 2003., ISBN 80-247-0447-1 \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] Karel Havlíček,Milan Kašík :Marketingové řízení malých a středních podniků 2005 \vsp{1,5mm}
[2] Kotler.P : Marketing management 7 vydání 1991., ISBN 80-85605-08-2 \vsp{1,5mm}
[3] Horáková .H :Strategický marketing, 2.,rozšířené a aktualizované vydání 2003., ISBN 80-247-0447-1 \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Které z uvedených doporučení považujete pro úspěšné uvedení nového výrobku na trh za nejdůležitější a proč?
Musil - Zdá se Vám dotazníkový výzkum (6 ks) dost?
Tomaštík - Kde budete prezentovat uvedený výrobek?