Výukový systém Moodle má modulární strukturu. Kvůli požadavkům kurzů programování bylo třeba vytvořit nový modul, který provádí automatické hodnocení odevzdaných úkolů (programů). V této bakalářské práci je stručně vysvětleno využití tohoto modulu a také jsou zde popsány všechny postupy, prostředky a zdroje, které byly použity k jeho vytvoření.
Anotace v angličtině
Moodle is a course management system which has a modular structure. Due
to programming courses demands it was required to produce a new module, which
executes automatic assessment of submitted assignments (programs). In this bachelor thesis there is briefly explained the use of this module and there are also described all methods, tools and resources used for its creation.
Klíčová slova
Moodle, PHP, programování, výuka
Klíčová slova v angličtině
education, Moodle, PHP, programming
Rozsah průvodní práce
26 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Výukový systém Moodle má modulární strukturu. Kvůli požadavkům kurzů programování bylo třeba vytvořit nový modul, který provádí automatické hodnocení odevzdaných úkolů (programů). V této bakalářské práci je stručně vysvětleno využití tohoto modulu a také jsou zde popsány všechny postupy, prostředky a zdroje, které byly použity k jeho vytvoření.
Anotace v angličtině
Moodle is a course management system which has a modular structure. Due
to programming courses demands it was required to produce a new module, which
executes automatic assessment of submitted assignments (programs). In this bachelor thesis there is briefly explained the use of this module and there are also described all methods, tools and resources used for its creation.
Klíčová slova
Moodle, PHP, programování, výuka
Klíčová slova v angličtině
education, Moodle, PHP, programming
Zásady pro vypracování
1. Vyberte vhodný interpret jazyka C / C++.
2. Vytvořte modul výukového systému www.vyuka.ft.utb.cz, který umožní automatické vyhodnocení správnosti odevzdávaných programů. Modul bude mít dvě různá uživatelská rozhraní:
- Rozhraní pro učitele bude umožňovat textové zadávání úkolu a definici testovacích vektorů (vstupních dat a příslušných očekávaných = správných výsledků). Ve výpisu všech programů odevzdaných studenty bude u každého z nich zobrazen výsledek.
- Rozhraní pro studenty bude obsahovat formulář pro vložení vypracovaného programu. Poté, co student svůj program odevzdá, se zobrazí výsledek hodnocení tohoto programu.
Zásady pro vypracování
1. Vyberte vhodný interpret jazyka C / C++.
2. Vytvořte modul výukového systému www.vyuka.ft.utb.cz, který umožní automatické vyhodnocení správnosti odevzdávaných programů. Modul bude mít dvě různá uživatelská rozhraní:
- Rozhraní pro učitele bude umožňovat textové zadávání úkolu a definici testovacích vektorů (vstupních dat a příslušných očekávaných = správných výsledků). Ve výpisu všech programů odevzdaných studenty bude u každého z nich zobrazen výsledek.
- Rozhraní pro studenty bude obsahovat formulář pro vložení vypracovaného programu. Poté, co student svůj program odevzdá, se zobrazí výsledek hodnocení tohoto programu.
Seznam doporučené literatury
Kosek Jiří: PHP - Tvorba interaktivních internetových aplikací - podrobný průvodce. Praha, Grada, 1999.
www.linuxsoft.cz
www.builder.cz
Seznam doporučené literatury
Kosek Jiří: PHP - Tvorba interaktivních internetových aplikací - podrobný průvodce. Praha, Grada, 1999.
www.linuxsoft.cz
www.builder.cz
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka před komisí pro státní závěrečné zkoušky (SZZ) představila hlavní cíle, náplň, výsledky a závěry své bakalářské práce (BP). Dále diplomantka přímo předvedla výstup své práce v programovém prostředí MOODLE na Internetu. Dále byly přečteny posudky vedoucího a oponenta BP, včetně jejich připomínek a dotazů. Studentka reagovala na všechny kladené dotazy. Následovala diskuze k obhajobě BP.
Dotazy a připomínky k obhajobě:
Jak je vyřešena detekce syntaktických vs. sémantických chyb? (doc. M. Šeda)
Proč musí být v daném systému interpret, a jaké jsou jeho výhody/nevýhody? (prof. J. Černohorský)
Diplomantka se aktivně zapojovala do diskuze komise a dokázala odpovědět na všechny položené dotazy.