Předkládaná práce se zabývá způsoby zkvalitnění marketingové komunikace a nabídky samopláteckých léčebných programů, které jsou důležitou, ale zatím ne příliš obsáhlou součástí pobytů v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves. Doposud převažuje v lázních komplexní lázeňská péče. Sirnaté lázně jsou tedy závislé především na zdravotních pojišťovnách a platbách od nich. Clem je pokud možno vytvořit a nabídnout takové pobytové balíčky, které by oslovily ve větší míře hosty samoplátce a snížily tak závislost na klientele, jejichž lázeňská péče je hrazena zdravotními pojišťovnami. Pomocí marketingové analýzy a dotazníkového šetření jsme zjišťovali nedostatky a rezervy ve stávající nabídce poskytovaných služeb a zabývali se následnými opatřeními a návrhy inovace, vyplývajícími ze současných trendů a výsledků provedené marketingové analýzy a dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This work deals with ways of improving the quality of marketing communication at the
Sulphur Spas Ostrožka Nová Ves and to extend the range of self-pay treatments offered which, although important, have so far not been a significant part of residential stays here. Until now the spa has been predominantly concerned with a complex of spa treatments and has been dependent, above all, on payments from health insurance companies. Their aim, if possible, is to put together an offer of ‘package stays‘ aimed mainly at paying guests and to become less dependent on clients payed for by health insurance. With the help of marketing analyses and a questionnaire, gaps and reserve in the existing range of services were identified. Based on these results and an analysis of current trends a number
of measures and proposals for innovation were examined.
marketing analysis, spa - spa treatment, The Sulphur Spa Ostrožká Nová Ves, tourism, marketing, marketing communication, questionnaire
Rozsah průvodní práce
83 s., 6 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná práce se zabývá způsoby zkvalitnění marketingové komunikace a nabídky samopláteckých léčebných programů, které jsou důležitou, ale zatím ne příliš obsáhlou součástí pobytů v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves. Doposud převažuje v lázních komplexní lázeňská péče. Sirnaté lázně jsou tedy závislé především na zdravotních pojišťovnách a platbách od nich. Clem je pokud možno vytvořit a nabídnout takové pobytové balíčky, které by oslovily ve větší míře hosty samoplátce a snížily tak závislost na klientele, jejichž lázeňská péče je hrazena zdravotními pojišťovnami. Pomocí marketingové analýzy a dotazníkového šetření jsme zjišťovali nedostatky a rezervy ve stávající nabídce poskytovaných služeb a zabývali se následnými opatřeními a návrhy inovace, vyplývajícími ze současných trendů a výsledků provedené marketingové analýzy a dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This work deals with ways of improving the quality of marketing communication at the
Sulphur Spas Ostrožka Nová Ves and to extend the range of self-pay treatments offered which, although important, have so far not been a significant part of residential stays here. Until now the spa has been predominantly concerned with a complex of spa treatments and has been dependent, above all, on payments from health insurance companies. Their aim, if possible, is to put together an offer of ‘package stays‘ aimed mainly at paying guests and to become less dependent on clients payed for by health insurance. With the help of marketing analyses and a questionnaire, gaps and reserve in the existing range of services were identified. Based on these results and an analysis of current trends a number
of measures and proposals for innovation were examined.
marketing analysis, spa - spa treatment, The Sulphur Spa Ostrožká Nová Ves, tourism, marketing, marketing communication, questionnaire
Zásady pro vypracování
Na základě analýzy místa Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v lázeňství v České republice a v regionu, provést marketingovou analýzu, s využitím metody SWOT.
Vypracovat doporučení pro zkvalitnění marketingové komunikace v těchto lázních.
Zásady pro vypracování
Na základě analýzy místa Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v lázeňství v České republice a v regionu, provést marketingovou analýzu, s využitím metody SWOT.
Vypracovat doporučení pro zkvalitnění marketingové komunikace v těchto lázních.
Seznam doporučené literatury
[1] Havlíček, K., Kašík M., Marketingové řízení malých a středních podniků, Management Press, Praha 2005 \vsp{1,5mm}
[2] Foret, M., Stávková J., Marketingový výzkum:Jak poznat své zákazníky, Praha: Grada Publishing, 2003 \vsp{1,5mm}
[3] Frey, P., Marketingová komunikace: To nejlepší z marketingových trendů, 2 vydání, Praha: Management Press, 2008 \vsp{1,5mm}
[4] Kotler, P., Moderní marketing, 4 vydání, Praha: Grada Publishing, 2007 \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] Havlíček, K., Kašík M., Marketingové řízení malých a středních podniků, Management Press, Praha 2005 \vsp{1,5mm}
[2] Foret, M., Stávková J., Marketingový výzkum:Jak poznat své zákazníky, Praha: Grada Publishing, 2003 \vsp{1,5mm}
[3] Frey, P., Marketingová komunikace: To nejlepší z marketingových trendů, 2 vydání, Praha: Management Press, 2008 \vsp{1,5mm}
[4] Kotler, P., Moderní marketing, 4 vydání, Praha: Grada Publishing, 2007 \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Petruf - Hlavní cíle bakalářské práce?
- zvýšení samoplátecké klientely
Je možné získat samoplátce i díky nabídce sportovních aktivit?
- vytvořit spolupráci třeba se sousedním golfovým klubem
Oponent - Proč je důležité mít potenciální skupiny zákazníků nejen podle věku, ale i podle místa či dalších kritérií?