Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání k problematice nových trendů marketingové komunikace s konkrétní aplikací v obchodě Outlet family. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje v obecné rovině historii marketingu, podnikatelské koncepce a především klade důraz na vybrané nové trendy marketingové komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu využívání nových trendů marketingové komunikace prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěrem práce jsou vytvořeny návrhy na propagaci obchodu Outlet family s využitím konkrétních nových trendů.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to work out a treatise of problems of new trends in mar-keting communication with a concrete application in the Outlet family store. This work is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part generally describes a marketing history, business concepts and especially places emphasis on chosen new trends in marketing communication. Practical part deals with an analysis of current status of new trend usage through a questionaire. In conclusion of this work the suggests for propagation of Outlet family store are created with the usage of concrete new trends.
Klíčová slova
ústně šířený marketing, virový marketing, buzz marketing, mobilní marketing, internetový marketing, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
word of mouth marketing, viral marketing, buzz marketing, mobile marketing, internet marketing, social nets
Rozsah průvodní práce
57 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání k problematice nových trendů marketingové komunikace s konkrétní aplikací v obchodě Outlet family. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje v obecné rovině historii marketingu, podnikatelské koncepce a především klade důraz na vybrané nové trendy marketingové komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu využívání nových trendů marketingové komunikace prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěrem práce jsou vytvořeny návrhy na propagaci obchodu Outlet family s využitím konkrétních nových trendů.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to work out a treatise of problems of new trends in mar-keting communication with a concrete application in the Outlet family store. This work is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part generally describes a marketing history, business concepts and especially places emphasis on chosen new trends in marketing communication. Practical part deals with an analysis of current status of new trend usage through a questionaire. In conclusion of this work the suggests for propagation of Outlet family store are created with the usage of concrete new trends.
Klíčová slova
ústně šířený marketing, virový marketing, buzz marketing, mobilní marketing, internetový marketing, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
word of mouth marketing, viral marketing, buzz marketing, mobile marketing, internet marketing, social nets
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání k problematice nových trendů v marketingové komunikaci s konkrétní aplikací v obchodě Outlet family.
Problematika marketingu s důrazem na nové trendy v marketingové komunikaci.
Analýza současného stavu využívání nových trendů marketingové komunikace v obchodě Outlet family.
Návrh na zlepšení využití nových trendů marketingové komunikace v obchodě Outlet family.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání k problematice nových trendů v marketingové komunikaci s konkrétní aplikací v obchodě Outlet family.
Problematika marketingu s důrazem na nové trendy v marketingové komunikaci.
Analýza současného stavu využívání nových trendů marketingové komunikace v obchodě Outlet family.
Návrh na zlepšení využití nových trendů marketingové komunikace v obchodě Outlet family.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: To nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 204 s. ISBN 978-80-7261-160-7. \vsp{1,5mm}
[3] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobilní marketing: od A do Z. Praha: BEN, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: To nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 204 s. ISBN 978-80-7261-160-7. \vsp{1,5mm}
[3] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobilní marketing: od A do Z. Praha: BEN, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Bartošíková - Jak vypadá konkurenční prostředí? Od.: Outletové výrobky, malá konkurence ve Zlínském kraji..
Doc. Tomek - Připomínky k formální úpravě práce - klíčová slova, 1. kapitola - 1. strana, 2. kapitola - 2 strany, nevhodné členění podkapitol, v podkapitolách - nelze začínat odrážkami, grafem.
Doc. Úředníček - Nové trendy, nevýhody sociál. sítí? Od.: Starší věková skupina, nemožnost kontroly, ztráta identity.
Prof. Navrátil - Cíle práce - jaký je rozdíl v bodech 1, 2?