Ve své bakalářské práci se budu zabývat využitím CRM - řízení vztahů se zákazníky v praxi. Cílem mé práce má být návrh strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění, definování základních principů vytváření a vytěžování hodnoty vztahu se zákazníkem, návrh pravidel hodnotového managementu a jeho klíčových procesů včetně návrhů řešení efektivnější komunikace mezi zákazníkem a zdravotní pojišťovnou.
Anotace v angličtině
In my thesis I examine the use of CRM - customer relationship management in practice. The aim of my work is to design a differentiated strategy CRM segment statutory health insurance, the definition of the fundamental principles of creation and exploitation of the value of customer relationships, desing rules, value management and its keytion processes, including proposals on effective communication between the customer and the insurance company.
Klíčová slova
CRM, veřejné zdravotní pojištění, zdravotní pojišťovny, segmentace, diferenciace
Klíčová slova v angličtině
CRM, public health insurance, health insurance, segmentation, differentiation
Rozsah průvodní práce
75 s.,
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se budu zabývat využitím CRM - řízení vztahů se zákazníky v praxi. Cílem mé práce má být návrh strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění, definování základních principů vytváření a vytěžování hodnoty vztahu se zákazníkem, návrh pravidel hodnotového managementu a jeho klíčových procesů včetně návrhů řešení efektivnější komunikace mezi zákazníkem a zdravotní pojišťovnou.
Anotace v angličtině
In my thesis I examine the use of CRM - customer relationship management in practice. The aim of my work is to design a differentiated strategy CRM segment statutory health insurance, the definition of the fundamental principles of creation and exploitation of the value of customer relationships, desing rules, value management and its keytion processes, including proposals on effective communication between the customer and the insurance company.
Klíčová slova
CRM, veřejné zdravotní pojištění, zdravotní pojišťovny, segmentace, diferenciace
Klíčová slova v angličtině
CRM, public health insurance, health insurance, segmentation, differentiation
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vypracovat návrh strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění v České republice.
Úkoly řešené v bakalářské práci:
Definice CRM, veřejného zdravotního pojištění, zdravotní pojišťovny a její úlohy.
Analýza současného stavu
Návrh možného řešení za použití moderních metod a trendů
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vypracovat návrh strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění v České republice.
Úkoly řešené v bakalářské práci:
Definice CRM, veřejného zdravotního pojištění, zdravotní pojišťovny a její úlohy.
Analýza současného stavu
Návrh možného řešení za použití moderních metod a trendů
Seznam doporučené literatury
[1] LEHTINEN, Jarmo R., Aktivní CRM - Řízení vztahů se zákazníky, 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007, 160 s., ISBN 978-80-247-1814-9 \vsp{1,5mm}
[2] CHLEBOVSKÝ, Vít, CRM - Řízení vztahů se zákazníky, 1. vyd. Brno : Computer Press, 2005, 190 s., ISBN 80-251-0798-1 \vsp{1,5mm}
[3] LOŠŤÁKOVÁ, Hana a kolektiv, Diferencované řízení vztahů se zákazníky, 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009, 272 s., ISBN 978-80-247-3155-1 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] LEHTINEN, Jarmo R., Aktivní CRM - Řízení vztahů se zákazníky, 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007, 160 s., ISBN 978-80-247-1814-9 \vsp{1,5mm}
[2] CHLEBOVSKÝ, Vít, CRM - Řízení vztahů se zákazníky, 1. vyd. Brno : Computer Press, 2005, 190 s., ISBN 80-251-0798-1 \vsp{1,5mm}
[3] LOŠŤÁKOVÁ, Hana a kolektiv, Diferencované řízení vztahů se zákazníky, 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009, 272 s., ISBN 978-80-247-3155-1 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
S jakými problémy se bude potkávat marketér implementující navrhované kroky?
Které informace o klientech ZP jsou vhodné k využití při plánování kampaně?
- student, nezaměstnaný, ...
Oponent - Do kolika segmentů se dělí zákazníci?
- ženy, muži, podle věku
Petruf - Hlavní přínos bakalářské práce?
- je v realizačním týmu CRM
Musil - Které jiné společnosti využívají CRM?
- mobilní operátoři
Tomaštík - Souvisí výše bodů u lékařů s dělením pojišťoven?
- bonifikace lékařů (za prodloužení pracov. doby třeba)
Mráčková - Jak probíhá vzdělávání zaměstnanců na VZP?
- manažerská akademie zajišťována externě a personálním