Tématem mé diplomové práce je ''Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Mikulovska‘‘. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. V první části jsem zpracovala teoretické poznatky k dané problematice. V druhé části jsem nejdříve mikroregion Mikulovsko představila a zanalyzovala současný stav jeho Marketingové strategie cestovního ruchu. Na základě této analýzy a provedeného marketingového výzkumu jsem navrhla novou Strategii rozvoje cestovního ruchu. Zde jsou nastíněny možnosti dalšího rozvoje cestovního ruchu. Cílem mé práce bylo navrhnout konkrétní řešení rozvoje cestovního ruchu, kterým je ''Vybudování Multifunkčního kongresového centra‘‘. Stěžejní částí je tedy projekt, jehož hlavní částí je vytvoření marketingového mixu. Na závěr jsem projekt zhodnotila z pohledu rizik.
Annotation in English
The topic of this master thesis is ''Strategy of Tourism Development in the Region Mikulovsko‘‘. The master thesis consists of two parts, theoretical and practical. In first part I worked up theoretical findings about this issue. In practical part I introduced Microregion Mikulovsko and analysed existent Marketing Strategy of Tourism Development. In basis of this analysis and marketing research I composed the new Strategy of Tourism Development. There are sketched posibilities of further tourism development. The object of this master thesis was make a sugestion of specific resolution of tourism development, which is ''Construction of Multiple-function Congress Centre‘‘. The main part is also project whose object is elaborating of marketing mix. In conclusion I achieved a risk analysis.
Regional Marketing, Marketing Strategy, Tourism, Congress Centre, Mikulovsko, Project Plan, Marketing Mix, Risk Analysis
Length of the covering note
106 s., 1 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Tématem mé diplomové práce je ''Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Mikulovska‘‘. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. V první části jsem zpracovala teoretické poznatky k dané problematice. V druhé části jsem nejdříve mikroregion Mikulovsko představila a zanalyzovala současný stav jeho Marketingové strategie cestovního ruchu. Na základě této analýzy a provedeného marketingového výzkumu jsem navrhla novou Strategii rozvoje cestovního ruchu. Zde jsou nastíněny možnosti dalšího rozvoje cestovního ruchu. Cílem mé práce bylo navrhnout konkrétní řešení rozvoje cestovního ruchu, kterým je ''Vybudování Multifunkčního kongresového centra‘‘. Stěžejní částí je tedy projekt, jehož hlavní částí je vytvoření marketingového mixu. Na závěr jsem projekt zhodnotila z pohledu rizik.
Annotation in English
The topic of this master thesis is ''Strategy of Tourism Development in the Region Mikulovsko‘‘. The master thesis consists of two parts, theoretical and practical. In first part I worked up theoretical findings about this issue. In practical part I introduced Microregion Mikulovsko and analysed existent Marketing Strategy of Tourism Development. In basis of this analysis and marketing research I composed the new Strategy of Tourism Development. There are sketched posibilities of further tourism development. The object of this master thesis was make a sugestion of specific resolution of tourism development, which is ''Construction of Multiple-function Congress Centre‘‘. The main part is also project whose object is elaborating of marketing mix. In conclusion I achieved a risk analysis.
Regional Marketing, Marketing Strategy, Tourism, Congress Centre, Mikulovsko, Project Plan, Marketing Mix, Risk Analysis
Research Plan
Zpracujte teoretické poznatky o problematice marketingové strategie cestovního ruchu.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové strategie cestovního ruchu Mikulovska.
Využitím marketingových principů a nástrojů a na základě analýzy dle bodu 2 vypracujte projekt nové marketingové strategie.
Navrhněte konkrétní řešení projektu rozvoje.
Research Plan
Zpracujte teoretické poznatky o problematice marketingové strategie cestovního ruchu.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové strategie cestovního ruchu Mikulovska.
Využitím marketingových principů a nástrojů a na základě analýzy dle bodu 2 vypracujte projekt nové marketingové strategie.
Navrhněte konkrétní řešení projektu rozvoje.