Cílem bakalářské práce ‚qPodnikatelský plán na založení nového podniku‘‘ je zpracování podnikatelského plánu na založení reálného podniku. V první teoretické části se autor zabývá základními informacemi o podnikatelském plánu, jeho struktuře a obsahu. Praktickou část tvoří konkrétní podnikatelský záměr pro založení malého podniku, který se bude zabývat činností v cukrářské výrobě.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor work "The business plan for establishment of new business‘‘ is processing a business plan to establish a specific firm. In the theoretical part, the author discusses basic information about the business plan, its structure and content. The practical part is consists of a concrete business plan for establishing a small business, which will deal with activities in the confectionery manufacturing.
Klíčová slova
Podnikatelský plán, založení podniku, finanční plán, cukrářská výroba
Klíčová slova v angličtině
Business plan, company establishment, financial plan, confectionery manufactur
Rozsah průvodní práce
55 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce ‚qPodnikatelský plán na založení nového podniku‘‘ je zpracování podnikatelského plánu na založení reálného podniku. V první teoretické části se autor zabývá základními informacemi o podnikatelském plánu, jeho struktuře a obsahu. Praktickou část tvoří konkrétní podnikatelský záměr pro založení malého podniku, který se bude zabývat činností v cukrářské výrobě.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor work "The business plan for establishment of new business‘‘ is processing a business plan to establish a specific firm. In the theoretical part, the author discusses basic information about the business plan, its structure and content. The practical part is consists of a concrete business plan for establishing a small business, which will deal with activities in the confectionery manufacturing.
Klíčová slova
Podnikatelský plán, založení podniku, finanční plán, cukrářská výroba
Klíčová slova v angličtině
Business plan, company establishment, financial plan, confectionery manufactur
Zásady pro vypracování
Problematika podnikatelského plánu - náležitosti podnikatelského plánu, rozhodování o založení podniku (právní, daňové, ekonomické aspekty).
Návrh podnikatelského plánu na založení konkrétního podniku v České republice v odpovídajícím rozsahu a struktuře.
Shrnutí poznatků teoretické a praktické části, formulace závěru bakalářské práce, zhodnocení naplnění cíle a přínosu práce.
Zásady pro vypracování
Problematika podnikatelského plánu - náležitosti podnikatelského plánu, rozhodování o založení podniku (právní, daňové, ekonomické aspekty).
Návrh podnikatelského plánu na založení konkrétního podniku v České republice v odpovídajícím rozsahu a struktuře.
Shrnutí poznatků teoretické a praktické části, formulace závěru bakalářské práce, zhodnocení naplnění cíle a přínosu práce.
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, Jiří, SOUČEK, Ivan. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2. \vsp{1,5mm}
[2] KORÁB, Vojtěch, REŽŇÁKOVÁ, Mária, PETERKA, Jiří. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0. \vsp{1,5mm}
[3] WUPPERFELD, Udo. Podnikatelský plán pro úspěšný start. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 159 s. ISBN 80-7261-075-9. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, Jiří, SOUČEK, Ivan. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2. \vsp{1,5mm}
[2] KORÁB, Vojtěch, REŽŇÁKOVÁ, Mária, PETERKA, Jiří. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0. \vsp{1,5mm}
[3] WUPPERFELD, Udo. Podnikatelský plán pro úspěšný start. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 159 s. ISBN 80-7261-075-9. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího a oponenta viz. posudek.
Mašek: U tabulek v příloze není uveden rozměr?
Ševčíková: Na základě čeho jste sestavila marketingový plán? Definujte podporu prodeje?
Navrátil: Str.26 v práci je prázdná strana. Proč?