Předmětem bakalářské práce je vnitropodniková komunikace ve společnosti Siposan s.r.o. Cílem práce je předložit podniku návrhy na zlepšení komunikace v oblasti firemního po-slání, komunikace zdola nahoru a posílení loajality zaměstnanců. Práce je rozdělena na dvě části; teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na definici komunikace, firem-ní kulturu, spokojenosti zaměstnanců a tématům, které souvisejí s cílem práce. V praktické části je pomocí dotazníku zjištěn současný stav ve společnosti Siposan. Z rozboru dotazní-ku vyplývají doporučení. Závěr uvádí nástroje interní komunikace vhodné k implementaci ve společnosti Siposan.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is intradepartmental communication of Siposan s.r.o. company. The aim of work are recommandation for improvement communication in the area of mis-sion, communication bottom up and empowering staff loyalty. The thesis is dividend into two parts; theoretical and practical. The theoretical element is focused on the definition of communicatio, company culture, staff satisfaction and topics, which relating with aim of work. The practical part is by the help of questionary inquest contemporary state in Sipo-san company. From parsing of questionary follow on recommendations. mentioning in-struments of internal communication proper to implementation in Siposan.
Klíčová slova
Komunikace, vnitropodniková komunikace, zaměstnanci, poslání, týmová práce, hodnoty.
Klíčová slova v angličtině
Communication, internal communication, employees, mission, team work, values.
Rozsah průvodní práce
48 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce je vnitropodniková komunikace ve společnosti Siposan s.r.o. Cílem práce je předložit podniku návrhy na zlepšení komunikace v oblasti firemního po-slání, komunikace zdola nahoru a posílení loajality zaměstnanců. Práce je rozdělena na dvě části; teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na definici komunikace, firem-ní kulturu, spokojenosti zaměstnanců a tématům, které souvisejí s cílem práce. V praktické části je pomocí dotazníku zjištěn současný stav ve společnosti Siposan. Z rozboru dotazní-ku vyplývají doporučení. Závěr uvádí nástroje interní komunikace vhodné k implementaci ve společnosti Siposan.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is intradepartmental communication of Siposan s.r.o. company. The aim of work are recommandation for improvement communication in the area of mis-sion, communication bottom up and empowering staff loyalty. The thesis is dividend into two parts; theoretical and practical. The theoretical element is focused on the definition of communicatio, company culture, staff satisfaction and topics, which relating with aim of work. The practical part is by the help of questionary inquest contemporary state in Sipo-san company. From parsing of questionary follow on recommendations. mentioning in-struments of internal communication proper to implementation in Siposan.
Klíčová slova
Komunikace, vnitropodniková komunikace, zaměstnanci, poslání, týmová práce, hodnoty.
Klíčová slova v angličtině
Communication, internal communication, employees, mission, team work, values.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy vnitropodnikové komunikace v konkrétní firmě a návrh opatření na její zlepšení.
Návrh vhodné metodiky k naplnění cíle bakalářské práce.
Analýza vnitropodnikové komunikace v konkrétní firmě. Vymezení problematických oblastí.
Návrh opatření pro zlepšení vnitropodnikové komunikace v problematických oblastech v dané firmě.
Zhodnocení naplnění cíle a přínosu práce.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy vnitropodnikové komunikace v konkrétní firmě a návrh opatření na její zlepšení.
Návrh vhodné metodiky k naplnění cíle bakalářské práce.
Analýza vnitropodnikové komunikace v konkrétní firmě. Vymezení problematických oblastí.
Návrh opatření pro zlepšení vnitropodnikové komunikace v problematických oblastech v dané firmě.
Zhodnocení naplnění cíle a přínosu práce.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael, STEPHENS, Tina. Řízení lidských zdrojů . [s.l.] : GRADA Publishing, 2007. 800 . ISBN 978-80-247-1407-3. \vsp{1,5mm}
[2] HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno : Computer Press. a. s., 2006. 170 s. ISBN 80-251-1250-0. \vsp{1,5mm}
[3] JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace : Nástroje pro úspěšné fungování firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 128 s. ISBN 80-247-0781-0. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael, STEPHENS, Tina. Řízení lidských zdrojů . [s.l.] : GRADA Publishing, 2007. 800 . ISBN 978-80-247-1407-3. \vsp{1,5mm}
[2] HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno : Computer Press. a. s., 2006. 170 s. ISBN 80-251-1250-0. \vsp{1,5mm}
[3] JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace : Nástroje pro úspěšné fungování firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 128 s. ISBN 80-247-0781-0. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 CD-R
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Která z navrhovaných opatření na zlepšení vnitropodnikové komunikace mají reálnou naději na rychlé uplatnění v podniku?
Oponent: Můžete uvést další metody marketing. výzkumu, jejich výhody a nevýhody?
Tomaštík: Jakou organizač. strukturu máte v bc. práci?
Mráčková: Jaký je rozdíl mezi formální a neformální komunikací? Jaké znáte teorie motivace?