Práce se zabývá hodnocením účinnosti obchodně-propagační akce v maloobchodě. Ukazuje vztah marketingového mixu a komunikačního mixu. Popisuje způsoby propagace pomocí obchodně-propagační akce ve spotřebním družstvu Jednota Hodonín u výrobků a řeší, který způsob propagace výrobků je nejvhodnější pro firmu V+K Mařákovi, s.r.o. Dále se zabývá vhodnou formou reklamy pro obchodně-propagační akci v maloobchodě.
Anotace v angličtině
This work deals with evaluating the effectiveness of commercial promotion in retail. It shows the relationship of the marketing mix and communication mix. It describes ways of promotion through commercial-retail promotions in consumer cooperative Jednota Hodonin for products and addresses which is the best way of products promotion for the company V+K Marak, Ltd. It further addresses the appropriate form of advertising for commercial promotional activity in retail.
Retail, consumer cooperative, communication mix, sales promotions.
Rozsah průvodní práce
59 s., 5. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá hodnocením účinnosti obchodně-propagační akce v maloobchodě. Ukazuje vztah marketingového mixu a komunikačního mixu. Popisuje způsoby propagace pomocí obchodně-propagační akce ve spotřebním družstvu Jednota Hodonín u výrobků a řeší, který způsob propagace výrobků je nejvhodnější pro firmu V+K Mařákovi, s.r.o. Dále se zabývá vhodnou formou reklamy pro obchodně-propagační akci v maloobchodě.
Anotace v angličtině
This work deals with evaluating the effectiveness of commercial promotion in retail. It shows the relationship of the marketing mix and communication mix. It describes ways of promotion through commercial-retail promotions in consumer cooperative Jednota Hodonin for products and addresses which is the best way of products promotion for the company V+K Marak, Ltd. It further addresses the appropriate form of advertising for commercial promotional activity in retail.
Retail, consumer cooperative, communication mix, sales promotions.
Zásady pro vypracování
Literární rešerše tíkající se problematikou marketingu s důrazem na obchodně-propagační akce v maloobchodě
Analýza současného stavu účinnosti obchodně-propagační akce ve firmě V+K MAŘÁKOVI, s.r.o.
Návrh na zlepšení účinnosti obchodně-propagační akce ve firmě V+K MAŘÁKOVI, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Literární rešerše tíkající se problematikou marketingu s důrazem na obchodně-propagační akce v maloobchodě
Analýza současného stavu účinnosti obchodně-propagační akce ve firmě V+K MAŘÁKOVI, s.r.o.
Návrh na zlepšení účinnosti obchodně-propagační akce ve firmě V+K MAŘÁKOVI, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] Kotler, P. Marketing Managment. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720s. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
[2] Matušínská, K. Marketingová komunikace. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2007. 238s. ISBN 978-80-7248-445-4. \vsp{1,5mm}
[3] Gepard, J. T. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 602s. ISBN 80-7169-997-7. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] Kotler, P. Marketing Managment. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720s. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
[2] Matušínská, K. Marketingová komunikace. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2007. 238s. ISBN 978-80-7248-445-4. \vsp{1,5mm}
[3] Gepard, J. T. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 602s. ISBN 80-7169-997-7. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mgr. Tomaštík - graf - podpora prodeje, není.
Od.: spíše k nárůstu, 1 x za rok.
Ot.: zahájení o 14 dnů dříve.
Od.: Poslední možný termín, učiní propagaci a prodej.
Doc. Čujan - klouzavý průměr, proč - grafy, vzorec pro výpočet.