Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti‘‘ je popis a celkový rozbor připravovaného sportovního areálu z marketingového hlediska. V teoretické části jsou popsány komponenty marketingové analýzy, teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, odhad poptávky na základě provedeného dotazníkového šetření, je popsán marketingový mix plánovaného zařízení a popsána konkurence v okolí. Cílem mé práce je zjistit všechna možná pro a proti plánovaného aquaparku, jaký je zájem o jeho výstavbu a získat tak ucelenější představu o jeho plánovaném provozu.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis called ''Marketing analysis of sports and relax center in Uherské Hradiště‘‘ is description and detailed study of future sports and relax center from marketing point of view. The theory described consists of components of marketing analysis, therotical basis and other methods from accessible literature. The practical part of the study focuses on PEST analysis and SWOT analysis. Potentional demand for the sports and relax center is estimated from the questionnaires. Marketing mix described in the study is specifically designed for this center as well as competitors´ analysis. The goal of the stu-dy is to consider pros and cons of future sports and relax center, to obtain the information on the interest of general public for its construction and to acquire general opinion about the services it will provide.
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti‘‘ je popis a celkový rozbor připravovaného sportovního areálu z marketingového hlediska. V teoretické části jsou popsány komponenty marketingové analýzy, teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, odhad poptávky na základě provedeného dotazníkového šetření, je popsán marketingový mix plánovaného zařízení a popsána konkurence v okolí. Cílem mé práce je zjistit všechna možná pro a proti plánovaného aquaparku, jaký je zájem o jeho výstavbu a získat tak ucelenější představu o jeho plánovaném provozu.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis called ''Marketing analysis of sports and relax center in Uherské Hradiště‘‘ is description and detailed study of future sports and relax center from marketing point of view. The theory described consists of components of marketing analysis, therotical basis and other methods from accessible literature. The practical part of the study focuses on PEST analysis and SWOT analysis. Potentional demand for the sports and relax center is estimated from the questionnaires. Marketing mix described in the study is specifically designed for this center as well as competitors´ analysis. The goal of the stu-dy is to consider pros and cons of future sports and relax center, to obtain the information on the interest of general public for its construction and to acquire general opinion about the services it will provide.
Návrh opatření pro zlepšení v oblasti marketingu v problematických oblastech. Zhodnocení naplnění cíle a přínosu práce.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada. 2007. 277s. ISBN 978-80-247-1535-3. \vsp{1,5mm}
[2] FORET, Miroslav, PROCHÁZKA , Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing - základy a principy. Brno : Computer Press, 2004. 208 s. ISBN 80-722-6888-0. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada. 2007. 277s. ISBN 978-80-247-1535-3. \vsp{1,5mm}
[2] FORET, Miroslav, PROCHÁZKA , Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing - základy a principy. Brno : Computer Press, 2004. 208 s. ISBN 80-722-6888-0. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Které z navrhovaných opatření na zlepšení v oblasti marketingu mají reálnou naději na rychlé uplatnění?
Oponent - Co je myšleno výhodami v nezaměstnanosti? Změnily by se závěry práce, jestliže budeme pro výsledné hodnocení zvažovat, jaký je počet lidí pobírající průměrnou mzdu?
Mráčková - Jaký je přístup státu: vyplácení podpory?
Musil - Je reálná návštěvnost 350 000 obyvatel za rok?