Bakalářská práce je zaměřená na marketingové řízení pro malé a střední organizace. Práce obsahuje definování pojmů obchodní jednotky, segmentace trhu, marketingové plánování. Ve firmě Fusamatic Fittings s. r. o. se zabývám SWOT, PEST analýzou.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis focuses on marketing management for small and medium-sized organizati-ons. Work includes defining the concepts business unit, market segmentation, marketing planning. In the company Fusamatic Fittings Ltd deals with SWOT, PEST analysis.
Klíčová slova
SWOT analýza, PEST analýza, marketingový mix, marketingové plánování, marketingové strategie
Klíčová slova v angličtině
SWOT and PEST analysis, marketing mix, marketing planning, marketing strategy
Rozsah průvodní práce
60 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřená na marketingové řízení pro malé a střední organizace. Práce obsahuje definování pojmů obchodní jednotky, segmentace trhu, marketingové plánování. Ve firmě Fusamatic Fittings s. r. o. se zabývám SWOT, PEST analýzou.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis focuses on marketing management for small and medium-sized organizati-ons. Work includes defining the concepts business unit, market segmentation, marketing planning. In the company Fusamatic Fittings Ltd deals with SWOT, PEST analysis.
Klíčová slova
SWOT analýza, PEST analýza, marketingový mix, marketingové plánování, marketingové strategie
Klíčová slova v angličtině
SWOT and PEST analysis, marketing mix, marketing planning, marketing strategy
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání o problematice marketingového řízení s konkrétní aplikací ve firmě Fusamatic Fittings, s.r.o.
Analýza teoretických zásad týkajících se problematiky marketingového řízeni
Analýza současného stavu marketingového řízení ve firmě Fusamatic Fittings, s.r.o.
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě Fusamatic Fittings, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání o problematice marketingového řízení s konkrétní aplikací ve firmě Fusamatic Fittings, s.r.o.
Analýza teoretických zásad týkajících se problematiky marketingového řízeni
Analýza současného stavu marketingového řízení ve firmě Fusamatic Fittings, s.r.o.
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě Fusamatic Fittings, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] HAVLÍČEK, K. KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středník podniků. Management Press, 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8. \vsp{1,5mm}
[2] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3. \vsp{1,5mm}
[3] COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] HAVLÍČEK, K. KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středník podniků. Management Press, 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8. \vsp{1,5mm}
[2] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3. \vsp{1,5mm}
[3] COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Praha: Grada Publishing, s.r.o., 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Janošec - Otázky vedoucího práce a oponenta práce (viz. posudky).
Kressová - Chybí konkurenční prostředí, poznámka ke grafu v práci.
Janošec - Neformuloval jste cíle, ani v závěru.
Konečný - Z práce HDP snížíte o 8% - trváte na tom?