V diplomové práci se budu zabývat podnikatelským plánem pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh. Nejdříve bude zjištěna četnost a kvalita stávajících konkurenčních zařízení v centru města. Následně bude vypracován konkrétní projekt pro vznik nového podniku, o jehož reálném vzniku majitelka diplomové práce uvažuje. Budou zjištěny podmínky vzniku nového podniku tohoto typu, dále pak finance potřebné pro začátek podnikání a rizika, která se v oblasti nejvíce vyskytují. Cílem práce je zjistit, zda je realizace podnikatelského záměru proveditelná a zda takový podnik může v současnosti být v centru Zlína konkurenceschopný.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a business plan for a beauty parlour entering Zlín market. At first, quantity and quality of existing businesses was considered. Further, project detailing the formation of a particular business, whose existence is actually being considered by the author of the thesis, was worked out. The prerequisites for its emergence, finances required for starting the business and risks which are most commonly involved were found out and analysed. The main objective of the thesis is to find out whether the business plan is practicable and whether such business located in the centre of contemporary Zlín might be competitive.
Keywords: business plan, business purpose, project, business, businessman, investor, decisionmaking, vision, aims, marketing mix, risk
Rozsah průvodní práce
106 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V diplomové práci se budu zabývat podnikatelským plánem pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh. Nejdříve bude zjištěna četnost a kvalita stávajících konkurenčních zařízení v centru města. Následně bude vypracován konkrétní projekt pro vznik nového podniku, o jehož reálném vzniku majitelka diplomové práce uvažuje. Budou zjištěny podmínky vzniku nového podniku tohoto typu, dále pak finance potřebné pro začátek podnikání a rizika, která se v oblasti nejvíce vyskytují. Cílem práce je zjistit, zda je realizace podnikatelského záměru proveditelná a zda takový podnik může v současnosti být v centru Zlína konkurenceschopný.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a business plan for a beauty parlour entering Zlín market. At first, quantity and quality of existing businesses was considered. Further, project detailing the formation of a particular business, whose existence is actually being considered by the author of the thesis, was worked out. The prerequisites for its emergence, finances required for starting the business and risks which are most commonly involved were found out and analysed. The main objective of the thesis is to find out whether the business plan is practicable and whether such business located in the centre of contemporary Zlín might be competitive.
Keywords: business plan, business purpose, project, business, businessman, investor, decisionmaking, vision, aims, marketing mix, risk
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti podnikatelského plánu.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh.
Sestavte podnikatelský plán pro nový kosmetický salon ve Zlíně.
Podrobte plán nákladové a rizikové zkoušce.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti podnikatelského plánu.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh.
Sestavte podnikatelský plán pro nový kosmetický salon ve Zlíně.
Podrobte plán nákladové a rizikové zkoušce.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, J. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 214 s. ISBN 80-7169-812-1.
[2] HISRICH, R. D., PETERS, M. P. Založení a řízení nového podniku. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 501 s. ISBN 80-85865-07-6.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 208 s. ISBN 80-247-1678-X.
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, J. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 214 s. ISBN 80-7169-812-1.
[2] HISRICH, R. D., PETERS, M. P. Založení a řízení nového podniku. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 501 s. ISBN 80-85865-07-6.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 208 s. ISBN 80-247-1678-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaké živnostenské oprávěnění bude potřeovat? (doc. Švarcová)
Máte nějaký odhad tržního podílu? (prof. Němeček)
Analytická část DP je rozsáhlá, neuvažovala jste o shrnutí této části například SWOT analýzou? (Ing. Schneider)