Práce vytváří přehled současného využití internetových technologií pro marketingové účely a předkládá možnosti využití sociálních sítí.
Anotace v angličtině
Work provides an overview of current use of Internet technologies for marketing purposes, and presents possibilities of usage of social networks.
Klíčová slova
marketing, internet, sociální sítě, Facebook, propagace
Klíčová slova v angličtině
marketing, internet, social networks, Facebook, promotion
Rozsah průvodní práce
56
Jazyk
CZ
Anotace
Práce vytváří přehled současného využití internetových technologií pro marketingové účely a předkládá možnosti využití sociálních sítí.
Anotace v angličtině
Work provides an overview of current use of Internet technologies for marketing purposes, and presents possibilities of usage of social networks.
Klíčová slova
marketing, internet, sociální sítě, Facebook, propagace
Klíčová slova v angličtině
marketing, internet, social networks, Facebook, promotion
Zásady pro vypracování
Zjištění stavu využití internetových technologií v marketingu.
Možnosti propagace firem na sociálních sítích.
Navržení projektu využití sociálních sítí v marketingu pro společnosti.
Zhodnocení rizik jeho realizace.
Zásady pro vypracování
Zjištění stavu využití internetových technologií v marketingu.
Možnosti propagace firem na sociálních sítích.
Navržení projektu využití sociálních sítí v marketingu pro společnosti.
Zhodnocení rizik jeho realizace.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1 \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2 \vsp{1,5mm}
[3] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M: Marketing na internetu. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8 \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1 \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2 \vsp{1,5mm}
[3] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M: Marketing na internetu. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8 \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Existují nějaká rizika, která by mohla ohrozit doporučovaná zlepšení? Existují pro podnikání na internetu nějaká legislativní omezení?
Oponent - V čem vidíte hlavní přínos sociálních sítí pro současný marketing organizací?