Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace zaměřené na nově vybudovanou maloobchodní prodejnu firmy ŘEMPO VEGA. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, nalezení nové skupiny zákazníků na spotřebitelském trhu a zvýšení spo-kojenosti stávajících zákazníků. V teoretické části je obecně popsána problematika marke-tingové komunikace a jejich nástrojů. Je zde nastíněn teoretický základ marketingového výzkumu a SWOT analýzy. Analytická část se zaměřuje na stručnou charakteristiku firmy ŘEMPO VEGA a její současný vývoj, bude provedena SWOT analýza a průzkum pomocí dotazníkového šetření. V projektové části jsou navrženy jednotlivé nástroje komunikačního mixu zaměřené na podporu prodeje v maloobchodní prodejně. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a project of marketing communications aimed at the newly built retail store of company ŘEMPO VEGA. The project aims to increase awareness of the company, find new groups of customers in the consumer market and increasing the satisfaction of existing customers. In the theoretical part the issue of marketing communications and their instruments is generally described. It also outlines the theoretical basis of marketing research and SWOT analysis. The analytical part focuses on a brief description of the com-pany ŘEMPO VEGA and its current development, a SWOT analysis will be made and also a survey by a questionnaire. The individual instruments of communiaction mix are designed in the project part to promote sales in a retail store. At the end, the project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Klíčová slova: marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, public relations, přímý marketing, databáze zákazníků, marketingový výzkum, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Keywords: marketing communications, advertising, personal selling, public relations, direct marketing, customer databases, marketing research, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
97 s., 5 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace zaměřené na nově vybudovanou maloobchodní prodejnu firmy ŘEMPO VEGA. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, nalezení nové skupiny zákazníků na spotřebitelském trhu a zvýšení spo-kojenosti stávajících zákazníků. V teoretické části je obecně popsána problematika marke-tingové komunikace a jejich nástrojů. Je zde nastíněn teoretický základ marketingového výzkumu a SWOT analýzy. Analytická část se zaměřuje na stručnou charakteristiku firmy ŘEMPO VEGA a její současný vývoj, bude provedena SWOT analýza a průzkum pomocí dotazníkového šetření. V projektové části jsou navrženy jednotlivé nástroje komunikačního mixu zaměřené na podporu prodeje v maloobchodní prodejně. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a project of marketing communications aimed at the newly built retail store of company ŘEMPO VEGA. The project aims to increase awareness of the company, find new groups of customers in the consumer market and increasing the satisfaction of existing customers. In the theoretical part the issue of marketing communications and their instruments is generally described. It also outlines the theoretical basis of marketing research and SWOT analysis. The analytical part focuses on a brief description of the com-pany ŘEMPO VEGA and its current development, a SWOT analysis will be made and also a survey by a questionnaire. The individual instruments of communiaction mix are designed in the project part to promote sales in a retail store. At the end, the project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Klíčová slova: marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, public relations, přímý marketing, databáze zákazníků, marketingový výzkum, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Keywords: marketing communications, advertising, personal selling, public relations, direct marketing, customer databases, marketing research, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši dostupných literárních pramenů z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s. r. o.
Navrhněte projekt marketingové komunikace zaměřený na maloobchodní prodejnu firmy ŘEMPO VEGA, s. r. o.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši dostupných literárních pramenů z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s. r. o.
Navrhněte projekt marketingové komunikace zaměřený na maloobchodní prodejnu firmy ŘEMPO VEGA, s. r. o.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-x.
[3] FORET, M. Jak komunikovat se zákazníkem. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9.
[4] PETER, J. P., DONNELLY, J. H. Marketing management: Knowledge and Skills. 2nd edition. Boston: Irwin, 1989. 928 s. ISBN 0-256-06668-x.
[5] NASH, E. Direct Marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-x.
[3] FORET, M. Jak komunikovat se zákazníkem. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9.
[4] PETER, J. P., DONNELLY, J. H. Marketing management: Knowledge and Skills. 2nd edition. Boston: Irwin, 1989. 928 s. ISBN 0-256-06668-x.
[5] NASH, E. Direct Marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jak jste měřila účinnost opatření v DP? (dr. Staňková)
Proč jste prosazovala novou maloprodejnu? (Ing. Schneider)
Co je to holding? Na základě čeho drží pohromadě? (prof. Němeček)