Diplomová práce je zaměřena na zvyšování konkurenceschopnosti společnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů a služeb metodou srovnání s hlavními konkurenčními bankami. Práce je rozdělena na tři části - teoretická, praktická a projektová.
V první části jsou shrnuté poznatky z oblasti konkurence, postavení firmy v konkurenčním prostředí, možnosti měření spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části, která se zabývá analýzou současného stavu banky, srovnáním bankovních produktů, analýzou SWOT a průzkumem spokojenosti klientů.
Získané poznatky jsou následně podkladem pro vypracování projektové části - projekt zvýšení konkurenceschopnosti v oblasti poskytování bankovních produktů a služeb, který je zanalyzovaný z časového, nákladového a rizikového hlediska.
Anotace v angličtině
Master´s thesis is focused on creation of project of increasing competitiveness of GE Money Bank, a.s. in providing banking products and services, the method with the main competing banks. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project.
The first section summarizes the findings of the competition, the status of the company in a competitive environment, the possibility of measuring customer satisfaction and marketing research. These information are subsequently used in the practical part, which analyzes the current state of the bank, a comparison of bank products, SWOT analysis and customer satisfaction survey.
The knowledge gained is then used for the preparation of the project - project-tion increased competitiveness in field of banking products and services, which is supported be the time, cost and risk analysis.
Diplomová práce je zaměřena na zvyšování konkurenceschopnosti společnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů a služeb metodou srovnání s hlavními konkurenčními bankami. Práce je rozdělena na tři části - teoretická, praktická a projektová.
V první části jsou shrnuté poznatky z oblasti konkurence, postavení firmy v konkurenčním prostředí, možnosti měření spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části, která se zabývá analýzou současného stavu banky, srovnáním bankovních produktů, analýzou SWOT a průzkumem spokojenosti klientů.
Získané poznatky jsou následně podkladem pro vypracování projektové části - projekt zvýšení konkurenceschopnosti v oblasti poskytování bankovních produktů a služeb, který je zanalyzovaný z časového, nákladového a rizikového hlediska.
Anotace v angličtině
Master´s thesis is focused on creation of project of increasing competitiveness of GE Money Bank, a.s. in providing banking products and services, the method with the main competing banks. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project.
The first section summarizes the findings of the competition, the status of the company in a competitive environment, the possibility of measuring customer satisfaction and marketing research. These information are subsequently used in the practical part, which analyzes the current state of the bank, a comparison of bank products, SWOT analysis and customer satisfaction survey.
The knowledge gained is then used for the preparation of the project - project-tion increased competitiveness in field of banking products and services, which is supported be the time, cost and risk analysis.
Proveďte literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti a marketingového výzkumu.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast bankovnictví.
II. Praktická část
Analyzujte vhodnou metodou současný stav konkurenceschopnosti společnosti GE Money Bank, a.s. se sídlem v Přerově.
Proveďte průzkum spokojenosti klientů GE Money Bank, a.s. se sídlem v Přerově s využitím vhodné marketingové metody.
Výsledky analýzy a průzkumu spokojenosti klientů kriticky zhodnoťte a navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu.
Komplexní výsledky zpracujte do ideového projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti a marketingového výzkumu.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast bankovnictví.
II. Praktická část
Analyzujte vhodnou metodou současný stav konkurenceschopnosti společnosti GE Money Bank, a.s. se sídlem v Přerově.
Proveďte průzkum spokojenosti klientů GE Money Bank, a.s. se sídlem v Přerově s využitím vhodné marketingové metody.
Výsledky analýzy a průzkumu spokojenosti klientů kriticky zhodnoťte a navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu.
Komplexní výsledky zpracujte do ideového projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PELC, Vladimír. Hospodářská soutěž. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1995. 168 s. ISBN 80-7169-124-0.
[2] KADEŘÁBKOVÁ, Anna. Základy makroekonomické analýzy : růst, konkurenceschopnost, rovnováha. 1. vyd. Praha : LINDE nakladatelství s.r.o., 2003. 175 s. ISBN 80-86131-36-X.
[3] KOTLER, Philip. Marketing - management. 10. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PORTER, Michael E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] FREEMANTLE, David. Bezkonkurenční služby zákazníkům : Test kvality. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 162 s. ISBN 80-85943-26-3.
Seznam doporučené literatury
[1] PELC, Vladimír. Hospodářská soutěž. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1995. 168 s. ISBN 80-7169-124-0.
[2] KADEŘÁBKOVÁ, Anna. Základy makroekonomické analýzy : růst, konkurenceschopnost, rovnováha. 1. vyd. Praha : LINDE nakladatelství s.r.o., 2003. 175 s. ISBN 80-86131-36-X.
[3] KOTLER, Philip. Marketing - management. 10. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PORTER, Michael E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] FREEMANTLE, David. Bezkonkurenční služby zákazníkům : Test kvality. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 162 s. ISBN 80-85943-26-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Stanovisko vaší banky - zda běží dobře, jestli klienti využívají... jaký by byl odhad výnosů? (doc. Lipták)
Nějaký top produkty na trhu? (dr. Dobeš)