Tato práce se zabývá návrhem marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. Projekt marketingového plánu vychází z marketingové situační analýzy, z analýzy SWOT a analýzy BCG. Informace pochází z veřejně dostupných zdrojů a interních údajů firmy. Navržený marketingový plán vytyčuje marketingové cíle, určuje strategie, programy činností a stanoví rozpočet potřebný k jeho realizaci. Zpracovaný návrh marketingového plánu je poté podroben rizikové, nákladové a časové analýze. Závěr práce obsahuje zhodnocení navrženého marketingového plánu z hlediska jeho efektivity, přínosů a účelnosti vynaložených finančních prostředků vzhledem k jejich návratnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to propose a company marketing plan for its further development. Marketing plan is based on marketing situational analysis, SWOT analysis and the BCG analysis. The information comes from publicly available sources and internal company data. The proposed marketing plan outlines the marketing objectives, identifies strategies, provides programs of activities and defines the budget needed for its implementation. The draft of the marketing plan is then subjected to the risk, cost and time analysis. Conclusion of the work includes an evaluation of the proposed marketing plan in terms of its effectiveness, benefits and purposiveness of funds expended in relation to their return.
Klíčová slova
marketingové plánování, marketingová situační analýza, analýza PEST, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza SWOT, BCG Matice, segmentace, marketingový mix.
Klíčová slova v angličtině
marketing planning, marketing situational analysis, PEST analysis, Porter's five forces model, SWOT, BCG Matrix, segmentation, marketing mix.
Rozsah průvodní práce
88 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá návrhem marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. Projekt marketingového plánu vychází z marketingové situační analýzy, z analýzy SWOT a analýzy BCG. Informace pochází z veřejně dostupných zdrojů a interních údajů firmy. Navržený marketingový plán vytyčuje marketingové cíle, určuje strategie, programy činností a stanoví rozpočet potřebný k jeho realizaci. Zpracovaný návrh marketingového plánu je poté podroben rizikové, nákladové a časové analýze. Závěr práce obsahuje zhodnocení navrženého marketingového plánu z hlediska jeho efektivity, přínosů a účelnosti vynaložených finančních prostředků vzhledem k jejich návratnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to propose a company marketing plan for its further development. Marketing plan is based on marketing situational analysis, SWOT analysis and the BCG analysis. The information comes from publicly available sources and internal company data. The proposed marketing plan outlines the marketing objectives, identifies strategies, provides programs of activities and defines the budget needed for its implementation. The draft of the marketing plan is then subjected to the risk, cost and time analysis. Conclusion of the work includes an evaluation of the proposed marketing plan in terms of its effectiveness, benefits and purposiveness of funds expended in relation to their return.
Klíčová slova
marketingové plánování, marketingová situační analýza, analýza PEST, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza SWOT, BCG Matice, segmentace, marketingový mix.
Klíčová slova v angličtině
marketing planning, marketing situational analysis, PEST analysis, Porter's five forces model, SWOT, BCG Matrix, segmentation, marketing mix.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci jako východisko pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě provedených analýz definujte cíle a strategie marketingového plánu.
Zhodnoťte navržený plán z hlediska jeho přínosů, rizik a realizovatelnosti v praxi.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci jako východisko pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě provedených analýz definujte cíle a strategie marketingového plánu.
Zhodnoťte navržený plán z hlediska jeho přínosů, rizik a realizovatelnosti v praxi.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KELLER, K. L., KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-5424.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KELLER, K. L., KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-5424.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Myslíte si že dárkové předměty jsou opravdu nutné? (prof. Němeček)
Vysvětlete zdroje u SWOT analýzy objasněte BCG matici? (doc. Švarcová)