Diplomová práce se zabývá komunikačními aktivitami se zaměřením na oblast sponzoringu a reklamy. V teoretické části jsou zpracované pojmy z oblasti sportovního marketingu, sponzoringu a financování sportovních klubů. Praktická část se zabývá představením fotbalového klubu FK Púchov s popisem sportovních úspěchů a analýzou jeho komunikačních aktivit. Na základě získaných poznatků z analýzy jsou zpracované návrhy a doporučení s cílem zlepšení těchto činností v klubu.
Anotace v angličtině
In this Msc work are presented communication activities with direct at sponsorship and advertising. Sport marketing, sponsorship and financing of the sport club are processed in the theoretical part of work. Practical part is direct at introduction of the football club FK Púchov, description of his successes and analysis his communication activities. On the basis of obtained data, the proposals and hints are suggested to improve mentioned activities in the club.
Klíčová slova
Sportovní marketing, sponzoring, marketingový mix, komunikační mix, reklama, vztahy s veřejností.
Klíčová slova v angličtině
Sport marketing, sponsorship, marketing mix, communication mix, advertising, public relations.
Rozsah průvodní práce
92 s., 4 s. obr. príloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá komunikačními aktivitami se zaměřením na oblast sponzoringu a reklamy. V teoretické části jsou zpracované pojmy z oblasti sportovního marketingu, sponzoringu a financování sportovních klubů. Praktická část se zabývá představením fotbalového klubu FK Púchov s popisem sportovních úspěchů a analýzou jeho komunikačních aktivit. Na základě získaných poznatků z analýzy jsou zpracované návrhy a doporučení s cílem zlepšení těchto činností v klubu.
Anotace v angličtině
In this Msc work are presented communication activities with direct at sponsorship and advertising. Sport marketing, sponsorship and financing of the sport club are processed in the theoretical part of work. Practical part is direct at introduction of the football club FK Púchov, description of his successes and analysis his communication activities. On the basis of obtained data, the proposals and hints are suggested to improve mentioned activities in the club.
Klíčová slova
Sportovní marketing, sponzoring, marketingový mix, komunikační mix, reklama, vztahy s veřejností.
Klíčová slova v angličtině
Sport marketing, sponsorship, marketing mix, communication mix, advertising, public relations.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literárni rešerši zaměřenou na integrovanou marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současné komunikační aktivity s důrazem na oblast sponzoringu a reklamy fotbalového klubu FK Púchov, a. s.
Vypracujte projekt komunikačních aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy fotbalového klubu FK Púchov, a. s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literárni rešerši zaměřenou na integrovanou marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současné komunikační aktivity s důrazem na oblast sponzoringu a reklamy fotbalového klubu FK Púchov, a. s.
Vypracujte projekt komunikačních aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy fotbalového klubu FK Púchov, a. s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, Patrik, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. A framework for marketing management. 3rd edition. New Jersey: Prentice Hall, 2006. 360 s. ISBN 0-13-145258-4.
[4] SEKOT, Aleš. Sport a společnost. 1. vyd. Brno: Paido, 2003. 191 s. ISBN 80-7315-047-6.
[5] ZEMAN, Jan. Ve spárech reklamy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1994. 88 s. ISBN 80-7169-097-X.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, Patrik, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. A framework for marketing management. 3rd edition. New Jersey: Prentice Hall, 2006. 360 s. ISBN 0-13-145258-4.
[4] SEKOT, Aleš. Sport a společnost. 1. vyd. Brno: Paido, 2003. 191 s. ISBN 80-7315-047-6.
[5] ZEMAN, Jan. Ve spárech reklamy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1994. 88 s. ISBN 80-7169-097-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Proč někdo chce být sponzorem? (prof. Němeček)
Vysvětlete SWOT analýzu? (ing. Schneider)