Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy GOTECH s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. V první části jsou z literárních zdrojů zpracovány teoretické podklady k tématům konkurence, kon-kurenceschopnosti, konkurenční výhody a marketingového mixu jako prostředku pro zvy-šování konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizována firma GOTECH s.r.o., následuje zhodnocení pomocí marketingových analýz: PEST analýza, Porterův model, matice GE, SWOT analýza a analýza nejdůležitějších konkurentů v regionu. Na základě provedených analýz je vypracován projekt vedoucí ke zvýšení konkurence-schopnosti firmy GOTECH s.r.o.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with project of improvement competitive advantage of company GOTECH, Ltd. The thesis is divided into three main parts: theory, analysis and project. The first part includes general information about competition, competitive advantage and marketing mix as an instrument for improvement competitive advantage of the company. Company GOTECH, Ltd. is presented in the analytical part, after marketing analysises: PEST analysis, Porter´s analysis, GE matrix, SWOT analysis and the main competitors´ analysis in region. On the basis of analysis results is suggested the project which directives to improvement competitive advantage of company GOTECH, Ltd.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, konkurence, konkurenční výhoda, PEST analýza, Porterův model, GE matice, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
competitive advantage, competition, PEST analysis, Porter´s analysis, GE matrix, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
114 s., 6s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy GOTECH s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. V první části jsou z literárních zdrojů zpracovány teoretické podklady k tématům konkurence, kon-kurenceschopnosti, konkurenční výhody a marketingového mixu jako prostředku pro zvy-šování konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizována firma GOTECH s.r.o., následuje zhodnocení pomocí marketingových analýz: PEST analýza, Porterův model, matice GE, SWOT analýza a analýza nejdůležitějších konkurentů v regionu. Na základě provedených analýz je vypracován projekt vedoucí ke zvýšení konkurence-schopnosti firmy GOTECH s.r.o.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with project of improvement competitive advantage of company GOTECH, Ltd. The thesis is divided into three main parts: theory, analysis and project. The first part includes general information about competition, competitive advantage and marketing mix as an instrument for improvement competitive advantage of the company. Company GOTECH, Ltd. is presented in the analytical part, after marketing analysises: PEST analysis, Porter´s analysis, GE matrix, SWOT analysis and the main competitors´ analysis in region. On the basis of analysis results is suggested the project which directives to improvement competitive advantage of company GOTECH, Ltd.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, konkurence, konkurenční výhoda, PEST analýza, Porterův model, GE matice, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
competitive advantage, competition, PEST analysis, Porter´s analysis, GE matrix, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se ke konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firmy GOTECH s.r.o.
Srovnejte výsledky analýz s konkurenčními společnostmi v regionu.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zvýšení konkurenční schopnosti firmy GOTECH s.r.o. na regionálním trhu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se ke konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firmy GOTECH s.r.o.
Srovnejte výsledky analýz s konkurenčními společnostmi v regionu.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zvýšení konkurenční schopnosti firmy GOTECH s.r.o. na regionálním trhu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 123 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] STAŇKOVÁ, A. Podnikáme úspěšně s malou firmou. 1. vyd. Praha: Nakladatelství C. H. Beck, 2008. 199 s. ISBN 978-80-7179-926-9.
[4] ŠMÍDA, F. Strategie v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 1997. 220 s. ISBN 80-86419-39-8.
[5] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1. vyd. Praha: Nakladatelství C. H. Beck, 2009. 272 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 123 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] STAŇKOVÁ, A. Podnikáme úspěšně s malou firmou. 1. vyd. Praha: Nakladatelství C. H. Beck, 2008. 199 s. ISBN 978-80-7179-926-9.
[4] ŠMÍDA, F. Strategie v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 1997. 220 s. ISBN 80-86419-39-8.
[5] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1. vyd. Praha: Nakladatelství C. H. Beck, 2009. 272 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Co v práci pouvažujete za regionální trh? (doc. Švarcová)
Vysvětlete SWOT analýzu uvedene ve Vaší DP? (Ing. Schneider)