Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a předkládá navrhovaný projekt pro zlepšení nedostatků, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. V první části je stručně charakterizována marketingová komunikace, členění marketingových nástrojů a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je sestaven plán marketingové komunikace, který je v závěru doplněn o přehled nákladů a potencionální rizika.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the present state of marketing communication in the company HOPA CZ, s.r.o. and the proposed project presents the improved failures that should help raise awareness about the company. The thesis will be intended for internal use of the company. The first part briefly characterizes marketing communications, marketing instruments division and theoretical basis for the plan of marketing communication. The practical part analyses external and internal environment of the company and gives a summary of the current state of marketing communication. Based on the gathered knowledge is elaborated plan of marketing communication, which at the end of this project includes the overview on expenses and possible risks.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, komunikační plán, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication instruments, communication plan, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
102 s., 3 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a předkládá navrhovaný projekt pro zlepšení nedostatků, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. V první části je stručně charakterizována marketingová komunikace, členění marketingových nástrojů a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je sestaven plán marketingové komunikace, který je v závěru doplněn o přehled nákladů a potencionální rizika.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the present state of marketing communication in the company HOPA CZ, s.r.o. and the proposed project presents the improved failures that should help raise awareness about the company. The thesis will be intended for internal use of the company. The first part briefly characterizes marketing communications, marketing instruments division and theoretical basis for the plan of marketing communication. The practical part analyses external and internal environment of the company and gives a summary of the current state of marketing communication. Based on the gathered knowledge is elaborated plan of marketing communication, which at the end of this project includes the overview on expenses and possible risks.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, komunikační plán, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication instruments, communication plan, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.
Vypracujte projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.
Vypracujte projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: PBtisk, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[5] NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1994. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: PBtisk, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[5] NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1994. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Organizační struktura na co je tam ten ředitel? Proč nemá analýzu info a technologickou analýzu? (doc. Lipták)
Jaký je cíl MKT komunikace? MKT aktivity? (Ing. Říha)