Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt realizace dostavby Penzionu Osvětimany. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou definovány pojmy související s přerozdělováním financí prostřednictvím fondů Evropské unie a se samotným operačním programem. Dále jsou objasněny pojmy související s marketingovou analýzou, investičním rozhodováním a finanční a ekonomickou analýzou.
Analytická část zahrnuje zařazení projektu do příslušné kategorie v rámci Regionálního ope-račního programu Střední Morava, základní informace o žadateli, dále je vyhotoven popis projektu a výchozího stavu projektového záměru. Na tyto fakta navazuje marketingová analýza, jež popisuje nulovou a investiční varianty, odhad poptávky, analýzu konkurence a substitutů a sestavení marketingového mixu.
Projekt, který plynně navazuje na data zjištěná v analytické části, se zabývá popisem navr-hovaného technického řešení samotné stavby, sestavením časového harmonogramu a ne-zbytného personálního obsazení projektu. Závěrečnou fází projektu je jeho finanční a eko-nomické hodnocení včetně kalkulace provozních příjmů a provozních výdajů. Projektová část práce je završena definováním rizik a jejich závažnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create project of realization for completion of Pension Osvětimany. Thesis is divided into theoretical, analytical and project part. There are defined concepts connected with redistribution of finance through EU fonds and with programme itself in theoretical part. Further, concepts related to marketing analysis, investment decisions and financial and economic analysis are clarified.
Analytical part includes classification of project into relevant category under the Regional operational programme Central Moravie, basic information about applicant, description of project and default situation of project plan. Marketing analysis continues after these facts and describes zero and investment option, estimation of demand, analysis of competitors and substitutes and compilation of marketing mix.
Project part, which is built on founded data in analytical part, is dealing with description of the proposed technical solution of the building, drawing up the timetable and staffing of the project. Final phase deals with financial and economical score including calculation of operating income and expenses. Project part of the diploma thesis is concluded with definition of risks and their relevance.
Klíčová slova
Regionální operační program Střední Morava, projekt, marketingová
analýza, poptávka, časová analýza, finanční a ekonomická analýza, riziková analýza
Klíčová slova v angličtině
Regional operational programme Střední Morava, project, marketing analysis,
time analysis, financial and economics analysis, hazard operation study
Rozsah průvodní práce
104
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt realizace dostavby Penzionu Osvětimany. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou definovány pojmy související s přerozdělováním financí prostřednictvím fondů Evropské unie a se samotným operačním programem. Dále jsou objasněny pojmy související s marketingovou analýzou, investičním rozhodováním a finanční a ekonomickou analýzou.
Analytická část zahrnuje zařazení projektu do příslušné kategorie v rámci Regionálního ope-račního programu Střední Morava, základní informace o žadateli, dále je vyhotoven popis projektu a výchozího stavu projektového záměru. Na tyto fakta navazuje marketingová analýza, jež popisuje nulovou a investiční varianty, odhad poptávky, analýzu konkurence a substitutů a sestavení marketingového mixu.
Projekt, který plynně navazuje na data zjištěná v analytické části, se zabývá popisem navr-hovaného technického řešení samotné stavby, sestavením časového harmonogramu a ne-zbytného personálního obsazení projektu. Závěrečnou fází projektu je jeho finanční a eko-nomické hodnocení včetně kalkulace provozních příjmů a provozních výdajů. Projektová část práce je završena definováním rizik a jejich závažnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create project of realization for completion of Pension Osvětimany. Thesis is divided into theoretical, analytical and project part. There are defined concepts connected with redistribution of finance through EU fonds and with programme itself in theoretical part. Further, concepts related to marketing analysis, investment decisions and financial and economic analysis are clarified.
Analytical part includes classification of project into relevant category under the Regional operational programme Central Moravie, basic information about applicant, description of project and default situation of project plan. Marketing analysis continues after these facts and describes zero and investment option, estimation of demand, analysis of competitors and substitutes and compilation of marketing mix.
Project part, which is built on founded data in analytical part, is dealing with description of the proposed technical solution of the building, drawing up the timetable and staffing of the project. Final phase deals with financial and economical score including calculation of operating income and expenses. Project part of the diploma thesis is concluded with definition of risks and their relevance.
Klíčová slova
Regionální operační program Střední Morava, projekt, marketingová
analýza, poptávka, časová analýza, finanční a ekonomická analýza, riziková analýza
Klíčová slova v angličtině
Regional operational programme Střední Morava, project, marketing analysis,
time analysis, financial and economics analysis, hazard operation study
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši.
Formulujte teoretická východiska pro realizaci projektu.
Navrhněte projekt Realizace dostavby Penzionu Osvětimany.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management : 12. vydání. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] KISLINGEROVÁ, Eva, et al. Manažerské finance 2. přepracované a doplněné vyd. Praha : C. H. Beck, 2007. 745 s. ISBN 978-80-7179-903-0.
[3] SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 4. aktualizované a rozšířené vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 452 s. ISBN 978-80-247-1992-4.
[4] FORET, Miroslav. Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer press, 2008. 115 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[5] BREALEY, Richard, MYERS, Stewart. Principles of Corporate Finance. 1st Edition. Boston, MA : McGraw - Hill, 2003. 1062 s. ISBN 0072467665.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management : 12. vydání. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] KISLINGEROVÁ, Eva, et al. Manažerské finance 2. přepracované a doplněné vyd. Praha : C. H. Beck, 2007. 745 s. ISBN 978-80-7179-903-0.
[3] SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 4. aktualizované a rozšířené vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 452 s. ISBN 978-80-247-1992-4.
[4] FORET, Miroslav. Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer press, 2008. 115 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[5] BREALEY, Richard, MYERS, Stewart. Principles of Corporate Finance. 1st Edition. Boston, MA : McGraw - Hill, 2003. 1062 s. ISBN 0072467665.
Přílohy volně vložené
Rozhodnutí o přijetí projektu, Fotodokumentace stávajícího stavu, Půdorys 1. NP, 2. NP, 3. NP, Situace širších vztahů, Rozpočet projektu, Dotazník, Časová analýza projektu - grafické znázornění
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Zahraniční klientela? Vysvětlete graf? (doc. Lipták)
Seznam literatury jste dělal podle čeho? Chybí Vám taky dvě doporučení? (dr. Dobeš)