Táto diplomová práca obsahuje analýzu českého a slovenského trhu. Cieľom práce je implementácia nového produktu na tieto dva typy trhov. Pojednáva o komunikčnom a informačnom vývoji v posledných 2 rokoch a popisuje gigabitovú bedrôtovú technológiu. Tento nový produkt môže pomôcť vo vylepšení komunikačného kanálu v menej dostupných miestach, ako sú napríklad dediny. Gigabitový bezdrôtový spoj je technológia pracujúca na frekvencii 80 GHz.
Marketingové vedomosti a analýzy konkurentov sú využité k pokrytiu väčšej časti trhu s komunikačnou technológiou.
Annotation in English
This diploma thesis obtain analyzes of Czech and Slovak markets. Objective of this work is implementation new product on these two types of markets. Dissertate about communicative and informatics' progress in last 2 years and describe gigabyte wireless technology. This new product can help to make better communicative canal in less available places, for example villages. Gigabyte Wireless connection is based on technology which is working on 80 GHz frequency.
Marketing knowledge and analyses of competitors are using to cover bigger part of the market with communication and information technology.
provider, wireless connection, telecommunication and informatics' technology, competitors analysis, broadband.
Length of the covering note
89 s., 10 s. obr. príloh.
Language
SL
Annotation
Táto diplomová práca obsahuje analýzu českého a slovenského trhu. Cieľom práce je implementácia nového produktu na tieto dva typy trhov. Pojednáva o komunikčnom a informačnom vývoji v posledných 2 rokoch a popisuje gigabitovú bedrôtovú technológiu. Tento nový produkt môže pomôcť vo vylepšení komunikačného kanálu v menej dostupných miestach, ako sú napríklad dediny. Gigabitový bezdrôtový spoj je technológia pracujúca na frekvencii 80 GHz.
Marketingové vedomosti a analýzy konkurentov sú využité k pokrytiu väčšej časti trhu s komunikačnou technológiou.
Annotation in English
This diploma thesis obtain analyzes of Czech and Slovak markets. Objective of this work is implementation new product on these two types of markets. Dissertate about communicative and informatics' progress in last 2 years and describe gigabyte wireless technology. This new product can help to make better communicative canal in less available places, for example villages. Gigabyte Wireless connection is based on technology which is working on 80 GHz frequency.
Marketing knowledge and analyses of competitors are using to cover bigger part of the market with communication and information technology.
provider, wireless connection, telecommunication and informatics' technology, competitors analysis, broadband.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu popište poznatky ze základních koncepcí, činností a procesů marketingového managementu.
II. Praktická část
Aplikujte teoretické poznatky na danou firmu.
Popište a analyzujte současný stav podnikové a marketingové koncepce ve firmě XYZ.
Vytvořte marketingový plán pro zavedení produktů firmy XYZ na slovenském a českém trhu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu popište poznatky ze základních koncepcí, činností a procesů marketingového managementu.
II. Praktická část
Aplikujte teoretické poznatky na danou firmu.
Popište a analyzujte současný stav podnikové a marketingové koncepce ve firmě XYZ.
Vytvořte marketingový plán pro zavedení produktů firmy XYZ na slovenském a českém trhu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] FISK, Peter. Marketing Genius. 1st edition. Chichester : Capstone, 2006. 498 s. ISBN 1841126810.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359.
[4] PHILLIPS, David. Online public relations. 1st edition. London, United Kingdom : Kogan Page, 2001. 216 s. ISBN 0-7494-3510-0.
[5] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Reklama na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 228 s. ISBN 80-247-0201-0.
Recommended resources
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] FISK, Peter. Marketing Genius. 1st edition. Chichester : Capstone, 2006. 498 s. ISBN 1841126810.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359.
[4] PHILLIPS, David. Online public relations. 1st edition. London, United Kingdom : Kogan Page, 2001. 216 s. ISBN 0-7494-3510-0.
[5] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Reklama na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 228 s. ISBN 80-247-0201-0.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
maps, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Jaký je Váš osobní přínos DP? (doc. Švarcová)
Vysvětlete vámi použité SWOT a PEST analýzy? (Ing. Schneider)
Bude projekt realizovaný? V jaké je fázi? (dr. Staňková)