Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu, který by zvýšil turistickou atraktivitu v regionu Zlínsko. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části charakterizuji základní pojmy související s cestovním ruchem. Dále se věnuji marketingu v cestovním ruchu, pře-devším pak marketingovému mixu a SWOT analýze.
V druhé části analyzuji současný stav regionu Zlínsko a zmíním jeho největší turistické atraktivity. Následuje provedení SWOT analýzy regionu.
V části poslední, projektové je na základě údajů zjištěných pomocí SWOT analýzy vybrán a zpracován jeden projekt, z několika navržených, který by měl vést ke zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko.
Anotace v angličtině
Objective of my dissertation is create project, which would increase tourist attractions re-gion Zlínsko. The dissertation is divided into three parts. In the theoretical part characterize the basic concepts associated with touristm. Then we look at marketing in tourist trade, especially marketing mix and SWOT analysis.
In the second part analyzes the current state of the region Zlín and mention its greatest tou-rist attractions. Followed by the implementation of the SWOT analysis of the region.
In the last part, Project is based on data collected using the SWOT analysis of selected and prepared a project of several proposed, which should lead to increase in tourist attractions of region Zlin.
Klíčová slova
Cestovní ruch, turista, region Zlínsko, marketing v cestovním ruchu, SWOT analýza, turistické atraktivity, projekt.
Klíčová slova v angličtině
Tourist trade, tourist, region Zlin, marketing in tourist trade, SWOT analyse, tourist attractions, projekt.
Rozsah průvodní práce
103
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu, který by zvýšil turistickou atraktivitu v regionu Zlínsko. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části charakterizuji základní pojmy související s cestovním ruchem. Dále se věnuji marketingu v cestovním ruchu, pře-devším pak marketingovému mixu a SWOT analýze.
V druhé části analyzuji současný stav regionu Zlínsko a zmíním jeho největší turistické atraktivity. Následuje provedení SWOT analýzy regionu.
V části poslední, projektové je na základě údajů zjištěných pomocí SWOT analýzy vybrán a zpracován jeden projekt, z několika navržených, který by měl vést ke zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko.
Anotace v angličtině
Objective of my dissertation is create project, which would increase tourist attractions re-gion Zlínsko. The dissertation is divided into three parts. In the theoretical part characterize the basic concepts associated with touristm. Then we look at marketing in tourist trade, especially marketing mix and SWOT analysis.
In the second part analyzes the current state of the region Zlín and mention its greatest tou-rist attractions. Followed by the implementation of the SWOT analysis of the region.
In the last part, Project is based on data collected using the SWOT analysis of selected and prepared a project of several proposed, which should lead to increase in tourist attractions of region Zlin.
Klíčová slova
Cestovní ruch, turista, region Zlínsko, marketing v cestovním ruchu, SWOT analýza, turistické atraktivity, projekt.
Klíčová slova v angličtině
Tourist trade, tourist, region Zlin, marketing in tourist trade, SWOT analyse, tourist attractions, projekt.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši využitelných poznatků pro zvýšení turistické atraktivity.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav turistické atraktivity regionu Zlínsko.
Na základě analýzy navrhněte možné projekty vedoucí ke zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko.
Vypracujte návrh vybraného projektu zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko.
Vyhodnoťte přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši využitelných poznatků pro zvýšení turistické atraktivity.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav turistické atraktivity regionu Zlínsko.
Na základě analýzy navrhněte možné projekty vedoucí ke zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko.
Vypracujte návrh vybraného projektu zvýšení turistické atraktivity regionu Zlínsko.
Vyhodnoťte přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HLADKÁ, J. Technika cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1997. 168 s. ISBN 80-716-476-2.
[2] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[4] PALÁTKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
[5] PETRŮ, Z. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: IDEA SERVIS, konsorcium. 1999. 103 s. ISBN 80-85970-29-5.
Seznam doporučené literatury
[1] HLADKÁ, J. Technika cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1997. 168 s. ISBN 80-716-476-2.
[2] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[4] PALÁTKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
[5] PETRŮ, Z. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: IDEA SERVIS, konsorcium. 1999. 103 s. ISBN 80-85970-29-5.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Co vše musíme zajistit, aby byla dostatečná návštěvnost komplexu? (Ing. Schnider)
Proč jste v práci nevyčlenila právě městskou dopravu? (doc. Mikuláštík)
Financování projektu? (doc. Švarcová)