Bakalářská práce na téma ‚qMarketingový výzkum v podniku a jeho možnosti‘‘ je zaměřená na místo, úlohu a realizaci marketingového výzkumu v podniku CYKLOWORLD a. s. Na začátku celé práce řeším teoretický popis marketingového výzkumu a jeho možnosti a uplatnění v praxi. V praktické části je charakterizovaná firma CYKLOWORLD a. s. a proveden dotazníkový výzkum na zjištění potřebných informací k dokončení této práce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis with the theme Marketing research and its possibilities is aimed for the place, the function and the realization of the marketing research in the company CYKLOWORLD Inc. On the beginning of this thesis I thought out the theoretical description of the marketing research, its possibilitities and its using in practice. In the practical part there is characterized the company CYKLOWOLD Inc. and also made a questionnaire investigation to find out needed information to finish this thesis.
Bakalářská práce na téma ‚qMarketingový výzkum v podniku a jeho možnosti‘‘ je zaměřená na místo, úlohu a realizaci marketingového výzkumu v podniku CYKLOWORLD a. s. Na začátku celé práce řeším teoretický popis marketingového výzkumu a jeho možnosti a uplatnění v praxi. V praktické části je charakterizovaná firma CYKLOWORLD a. s. a proveden dotazníkový výzkum na zjištění potřebných informací k dokončení této práce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis with the theme Marketing research and its possibilities is aimed for the place, the function and the realization of the marketing research in the company CYKLOWORLD Inc. On the beginning of this thesis I thought out the theoretical description of the marketing research, its possibilitities and its using in practice. In the practical part there is characterized the company CYKLOWOLD Inc. and also made a questionnaire investigation to find out needed information to finish this thesis.
Stručně definovat marketingový výzkum, jeho zásady a principy.
Zásady pro vypracování praktické části:
Vytvoření dotazníku k tématu Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti.
Následné zpracování údajů z dotazníkového šetření, interpretace výsledků.
Zásady pro vypracování
Zásady pro vypracování teoretické části:
Stručně definovat marketingový výzkum, jeho zásady a principy.
Zásady pro vypracování praktické části:
Vytvoření dotazníku k tématu Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti.
Následné zpracování údajů z dotazníkového šetření, interpretace výsledků.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2 \vsp{1,5mm}
[2] HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. 171 s., ISBN 80-7261-120-8 \vsp{1,5mm}
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s., ISBN 80-247-0385-8 \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2 \vsp{1,5mm}
[2] HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. 171 s., ISBN 80-7261-120-8 \vsp{1,5mm}
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s., ISBN 80-247-0385-8 \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího a oponenta viz. posudky.
Navrátil: V prezentaci máte graf- nejsou popsány osy, číslajsou bez jednotek.
Mašek: Nesprávný název školy v BP, poznámka ke psaní i a y.
Konečný: Ve swot analýze je pojem "hluché město"? Coto je?
Ševčíková: V marketingovém výzkumu je nutné položit dotazníkovou otázku jinak. Identifikační údaje mají být uvedeny až na konci dotazníku.