Bakalářská práce hodnotí současný stav fungování činností při poskytování stravovacích a ubytovacích služeb v motorestu Samota. Účelem je nalezení neefektivních částí těchto procesů a jejich následné optimalizace tak, aby došlo ke zlepšení poskytovaných služeb, popřípadě ke snížení celkových nákladů.
Práce řeší tyto procesy v rovině marketingové a následně v rovině logistické.
Obě složky jsou propojeny a tvoří komplexní hodnototvorný řetězec, který se snaží zefektivnit.
Cílem je poskytnout zákazníkovi kvalitnější nabídku produktů včetně zákaznického servisu a současně minimalizovat náklady.
Anotace v angličtině
The Bachelor Thesis evaluates the present state of operation activities in providing catering and accomodation services in the motorest Samota. The purpose is to find out the ineffective parts of these processes and by their following optimalization to arrive at an improvement of the provided services, eventually to arrive at a reduction of total costs.
This Bachelor Thesis deals with these processes at a marketing level and subsequently at a logistics level. Both components are connected and constitute a complex value - forming chain which they try to streamline.
The aim is to provide the customer with a better quality offer of products including customer service and at the same time to minimalize costs.
Klíčová slova
Customer Relationship Management, rozšířený marketingový mix, SWOT analýza, logistický řetězec, Make To Order, Outsourcing, Supplier Relationship
Management, motorest Samota
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, extended marketing mix, SWOT analysis, logistics chain, Make To Order, Outsourcing, Supplier Relationship Management, motorest Samota
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce hodnotí současný stav fungování činností při poskytování stravovacích a ubytovacích služeb v motorestu Samota. Účelem je nalezení neefektivních částí těchto procesů a jejich následné optimalizace tak, aby došlo ke zlepšení poskytovaných služeb, popřípadě ke snížení celkových nákladů.
Práce řeší tyto procesy v rovině marketingové a následně v rovině logistické.
Obě složky jsou propojeny a tvoří komplexní hodnototvorný řetězec, který se snaží zefektivnit.
Cílem je poskytnout zákazníkovi kvalitnější nabídku produktů včetně zákaznického servisu a současně minimalizovat náklady.
Anotace v angličtině
The Bachelor Thesis evaluates the present state of operation activities in providing catering and accomodation services in the motorest Samota. The purpose is to find out the ineffective parts of these processes and by their following optimalization to arrive at an improvement of the provided services, eventually to arrive at a reduction of total costs.
This Bachelor Thesis deals with these processes at a marketing level and subsequently at a logistics level. Both components are connected and constitute a complex value - forming chain which they try to streamline.
The aim is to provide the customer with a better quality offer of products including customer service and at the same time to minimalize costs.
Klíčová slova
Customer Relationship Management, rozšířený marketingový mix, SWOT analýza, logistický řetězec, Make To Order, Outsourcing, Supplier Relationship
Management, motorest Samota
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, extended marketing mix, SWOT analysis, logistics chain, Make To Order, Outsourcing, Supplier Relationship Management, motorest Samota
Zásady pro vypracování
Vymezení stravovacích a ubytovacích služeb.
Teoretické vymezení logistiky a marketingu.
Vymezit provozní charakter vybraného podniku, zpracovat marketingový audit, zaměřit se na cenovou politiku na trhu a dále zejména na nákupní a skladovací činnost.
Zásady pro vypracování
Vymezení stravovacích a ubytovacích služeb.
Teoretické vymezení logistiky a marketingu.
Vymezit provozní charakter vybraného podniku, zpracovat marketingový audit, zaměřit se na cenovou politiku na trhu a dále zejména na nákupní a skladovací činnost.
Seznam doporučené literatury
[1] INDROVÁ, J., PETRŮ Z., VAŠKO, M. Podnikatelská činnost ve stravování a hotelnictví. 1. vyd. VŠE Praha, 1995. ISBN 80-7079-054-7. \vsp{1,5mm}
[2] KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, P. Marketing I. 4. vyd. UTB Zlín, 2008. ISBN 978-80-7318-698-2. \vsp{1,5mm}
[3] SIXTA, J., MAČÁT, V. Logistika - teorie a praxe. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] INDROVÁ, J., PETRŮ Z., VAŠKO, M. Podnikatelská činnost ve stravování a hotelnictví. 1. vyd. VŠE Praha, 1995. ISBN 80-7079-054-7. \vsp{1,5mm}
[2] KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, P. Marketing I. 4. vyd. UTB Zlín, 2008. ISBN 978-80-7318-698-2. \vsp{1,5mm}
[3] SIXTA, J., MAČÁT, V. Logistika - teorie a praxe. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Čujan - konkurenceschopnost
doc. Úředníček- spolupráce, catering-rozvoz jídel pro obyvatele
prof. Navrátil-stravovací a ubytovací služby x služby