Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup společnosti egoé s.r.o. na slovenský trh. Teoretická část se zabývá zpracováním odborných poznatků a zá-roveň tvoří teoretické východiská pro tvorbu marketingového plánu. V analytické časti je následně charakterizovaná společnost egoé s.r.o. a analyzován současný venkovní i vnitřní prostředí. V projektové části je sestaven marketingový plán na základě analýzy včetně na-vržení akčních plánů, analýzy nákladů a vyhodnocení rizík.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the preparation of the marketing plan for entry egoé Ltd. on the Slo-vak market. The theoretical part deals with processing of the expertise and also cretaes the theoretical basis for creating marketing plan. In analytical part, the current external and internal environment of the company egoé Ltd. is described and analyzed. In the project part, the marketing plan is created with the proposed activities, cost analysis and risk eva-luation on the basis of analysis.
Klíčová slova
marketingový plán, marketingový mix, výskum trhu, venkovní nábytek, egoé, externí analýza, interní analýza
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup společnosti egoé s.r.o. na slovenský trh. Teoretická část se zabývá zpracováním odborných poznatků a zá-roveň tvoří teoretické východiská pro tvorbu marketingového plánu. V analytické časti je následně charakterizovaná společnost egoé s.r.o. a analyzován současný venkovní i vnitřní prostředí. V projektové části je sestaven marketingový plán na základě analýzy včetně na-vržení akčních plánů, analýzy nákladů a vyhodnocení rizík.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the preparation of the marketing plan for entry egoé Ltd. on the Slo-vak market. The theoretical part deals with processing of the expertise and also cretaes the theoretical basis for creating marketing plan. In analytical part, the current external and internal environment of the company egoé Ltd. is described and analyzed. In the project part, the marketing plan is created with the proposed activities, cost analysis and risk eva-luation on the basis of analysis.
Klíčová slova
marketingový plán, marketingový mix, výskum trhu, venkovní nábytek, egoé, externí analýza, interní analýza
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické poznatky z oblasti marketingu se zaměřením na marketingový plán.
II. Praktická část
Analyzujte slovenský trh v oblasti exteriérového nábytku a architektury.
Navrhněte marketingový plán egoé s.r.o. na základě analýzy slovenského trhu.
Implementujte daný marketingový plán ve firmě egoé s.r.o. a vyhodnoťte přínosy a rizika pro firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické poznatky z oblasti marketingu se zaměřením na marketingový plán.
II. Praktická část
Analyzujte slovenský trh v oblasti exteriérového nábytku a architektury.
Navrhněte marketingový plán egoé s.r.o. na základě analýzy slovenského trhu.
Implementujte daný marketingový plán ve firmě egoé s.r.o. a vyhodnoťte přínosy a rizika pro firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední podniky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] BRADLEY, F. International Marketing Strategy. 5th edition. England: Prentice Hall, 2005. 399 p. ISBN 0-273-68688-7.
[3] FILL, Ch. Marketing communications / engagements, strategies and practice. 4th edition. England: Person Education Limited, 2006. 911 p. ISBN 0-27368-772-7.
[4] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., GARY, A. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. 156 s. ISBN 878-80-247-1970-2.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední podniky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] BRADLEY, F. International Marketing Strategy. 5th edition. England: Prentice Hall, 2005. 399 p. ISBN 0-273-68688-7.
[3] FILL, Ch. Marketing communications / engagements, strategies and practice. 4th edition. England: Person Education Limited, 2006. 911 p. ISBN 0-27368-772-7.
[4] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., GARY, A. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. 156 s. ISBN 878-80-247-1970-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
V čem vidíte největší přínos vstupu firmy na slovenský trh, popište ideální MKT mix výrobku určeného pro slovenský trh? Popište jaké jsou největší překážky vstupu značky Egoe na slovenský trh a popište jak je překonat? Zamýšlela jste se nad snížením prostředků na realizaci Vaši projektové části firmou Egoe?