Hlavním cílem diplomové práce je objasnit problematiku PPC internetové reklamní kampaně ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing na internetu, internetová reklama a její hlavní části, která je zaměřena na PPC reklamu. V praktické části je nejdříve zanalyzována marketingová komunikace dané společnosti prostřednictvím SWOT analýzy a BCG matice. Následuje projekt zaměřený na vytvoření PPC reklamní kampaně prostřednictvím Google AdWords a Sklik. Nakonec je sestavena nákladová a riziková analýza projektu.
Anotace v angličtině
The main aim of my diploma work is to clear up questions of PPC internet advertising campaign in choice company. Theoretic part deal with notions like internet marketing, internet advertising and its main parts with a view to PPC advertising. First point of practical part is analysis of marketing communication in selected company by SWOT analysis and BCG matrix. Second point of practical part is project intent on creation PPC advertising campaign trough Google AdWords and Sklik. In the end is build-up costs and risk analysis of project.
Klíčová slova
marketing na internetu, internetová reklama, emailová reklama, grafická reklama, textová reklama, CPT reklama, CPM reklama, PPC reklama, PPA reklama, marketingový mix, Google AdWords, Google Analytics, Sklik
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, internet advertisement, email advert, graphic advert, text advert, CPT advert, CPM advert, PPC advert, PPA advert, marketing mix, Google AdWords, Google Analytics, Sklik
Rozsah průvodní práce
111
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je objasnit problematiku PPC internetové reklamní kampaně ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing na internetu, internetová reklama a její hlavní části, která je zaměřena na PPC reklamu. V praktické části je nejdříve zanalyzována marketingová komunikace dané společnosti prostřednictvím SWOT analýzy a BCG matice. Následuje projekt zaměřený na vytvoření PPC reklamní kampaně prostřednictvím Google AdWords a Sklik. Nakonec je sestavena nákladová a riziková analýza projektu.
Anotace v angličtině
The main aim of my diploma work is to clear up questions of PPC internet advertising campaign in choice company. Theoretic part deal with notions like internet marketing, internet advertising and its main parts with a view to PPC advertising. First point of practical part is analysis of marketing communication in selected company by SWOT analysis and BCG matrix. Second point of practical part is project intent on creation PPC advertising campaign trough Google AdWords and Sklik. In the end is build-up costs and risk analysis of project.
Klíčová slova
marketing na internetu, internetová reklama, emailová reklama, grafická reklama, textová reklama, CPT reklama, CPM reklama, PPC reklama, PPA reklama, marketingový mix, Google AdWords, Google Analytics, Sklik
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, internet advertisement, email advert, graphic advert, text advert, CPT advert, CPM advert, PPC advert, PPA advert, marketing mix, Google AdWords, Google Analytics, Sklik
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky o využití internetového marketingu s důrazem na PPC reklamu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu využívání internetové marketingové komunikace ve firmě Hanácká Kyselka s. r. o. se zaměřením na PPC reklamu.
Zpracujte projekt PPC internetové kampaně ve společnosti Hanácká Kyselka s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky o využití internetového marketingu s důrazem na PPC reklamu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu využívání internetové marketingové komunikace ve firmě Hanácká Kyselka s. r. o. se zaměřením na PPC reklamu.
Zpracujte projekt PPC internetové kampaně ve společnosti Hanácká Kyselka s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing : 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce internetový a mobil marketing : od A do Z. 1. vyd. Brno : Ben, 2006. 352 s. ISBN 80-730-0195-0.
[3] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. 226 s. ISBN 80-247-0201-0.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 247 s. ISBN 80-716-9957-8.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing : 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce internetový a mobil marketing : od A do Z. 1. vyd. Brno : Ben, 2006. 352 s. ISBN 80-730-0195-0.
[3] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. 226 s. ISBN 80-247-0201-0.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 247 s. ISBN 80-716-9957-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Němeček - Jaká je souvislost mezi Vaším návrhem a reálným prodejem?
doc. Švarcová - Jakou máte stanovenou cílovou skupinu?
dr. Staňková - Co firmě VAše návrhy přinesou,