Práce ukazuje marketingový a logistický postup při realizaci speciálních technických projektů v oblasti reklamy. Speciálními technickými projekty jsou myšleny atypické reklamní produkty tvořené na míru a přání zákazníka popř. investora. Nejčastěji se jedná o výsuvné markýzy, pevné zastřešení, reklamní bannery, nástěnné venkovní malby, nasvětlené a světelné panely, neonové reklamy, podesty pod zahrádky atd. Autor se zaobírá analýzou nynějšího stavu a nalezením případných kritických a neekonomických postupů v tomto řetězci tvorby atypických reklam. Tento stav se snaží napravit a optimalizovat s využitím moderních marketingových a logistických metod v této činnosti. V neposlední řadě jeho zaměření je i snížení realizačních nákladů a nalezení nového segmentu zákazníků.
Annotation in English
The work shows the marketing and logistics procedures for the implementation of special technical projects in the field of advertising. Special technical projects are meant atypical advertising products formed on peace and the desire or the customer. investor. Most often, these telescopic awnings, fixed roofs, advertising banners, outdoor mural painting, illumination and light panels, neon advertising, landings, etc. under the garden. The author discusses the analysis of the current situation and to find any critical and non-economic processes in the chain-making or atypical ads. This state is trying to correct and optimize the use of modern methods of marketing and logistics in this activity. Finally, the focused-tion is a reduction in delivery costs and find a new segment of customers.
Keywords
Marketing, logistika, technický projekt, reklama, strategie, marketingový mix, situační analýza, SWOT analýza, náklady, zákazník, ekonomická krize, logistický řetězec, Outsourcing, Just in time,Výroba na zakázku, Montáž na zakázku
Keywords in English
Marketing, logistics, technical project, advertising, strategy, marketing mix, situation analysis, SWOT analysis, cost, customer , economic crisis , logistics chain , Outsourcing , Just in time ,Make To Oder, Assembly To Order
Length of the covering note
62
Language
AN
Annotation
Práce ukazuje marketingový a logistický postup při realizaci speciálních technických projektů v oblasti reklamy. Speciálními technickými projekty jsou myšleny atypické reklamní produkty tvořené na míru a přání zákazníka popř. investora. Nejčastěji se jedná o výsuvné markýzy, pevné zastřešení, reklamní bannery, nástěnné venkovní malby, nasvětlené a světelné panely, neonové reklamy, podesty pod zahrádky atd. Autor se zaobírá analýzou nynějšího stavu a nalezením případných kritických a neekonomických postupů v tomto řetězci tvorby atypických reklam. Tento stav se snaží napravit a optimalizovat s využitím moderních marketingových a logistických metod v této činnosti. V neposlední řadě jeho zaměření je i snížení realizačních nákladů a nalezení nového segmentu zákazníků.
Annotation in English
The work shows the marketing and logistics procedures for the implementation of special technical projects in the field of advertising. Special technical projects are meant atypical advertising products formed on peace and the desire or the customer. investor. Most often, these telescopic awnings, fixed roofs, advertising banners, outdoor mural painting, illumination and light panels, neon advertising, landings, etc. under the garden. The author discusses the analysis of the current situation and to find any critical and non-economic processes in the chain-making or atypical ads. This state is trying to correct and optimize the use of modern methods of marketing and logistics in this activity. Finally, the focused-tion is a reduction in delivery costs and find a new segment of customers.
Keywords
Marketing, logistika, technický projekt, reklama, strategie, marketingový mix, situační analýza, SWOT analýza, náklady, zákazník, ekonomická krize, logistický řetězec, Outsourcing, Just in time,Výroba na zakázku, Montáž na zakázku
Keywords in English
Marketing, logistics, technical project, advertising, strategy, marketing mix, situation analysis, SWOT analysis, cost, customer , economic crisis , logistics chain , Outsourcing , Just in time ,Make To Oder, Assembly To Order
Research Plan
Na základě analýzy marketingové strategie a logistických technologií podniku vypracovat SWOT analýzu a pojmenovat kritické místa v procesu.
Vypracovat doporučení pro zkvalitnění podnikové strategie.
Research Plan
Na základě analýzy marketingové strategie a logistických technologií podniku vypracovat SWOT analýzu a pojmenovat kritické místa v procesu.
Vypracovat doporučení pro zkvalitnění podnikové strategie.
Recommended resources
[1] KOTLER PHILIP, Marketing v otázkách a odpovědích, 1.vyd. Brno: CP Books, a.s., 2005 ISBN 80-251-0518-0 \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER PHILIP, MARKETING OD A DO Z, 1.vyd. Praha: Management Press, 2003 ISBN 80-7261-082-1 \vsp{1,5mm}
[3] Jana Boučková a kol.,Marketing, 1.vyd. Praha: C. H. Beck, 2003 ISBN 80-7179-577-1 \vsp{1,5mm}
[4] Josef Sixta, Václav Mačát, Logistika - teorie a praxe, 1.vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2005 ISBN 80-251-0573-3 \vsp{1,5mm}
Recommended resources
[1] KOTLER PHILIP, Marketing v otázkách a odpovědích, 1.vyd. Brno: CP Books, a.s., 2005 ISBN 80-251-0518-0 \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER PHILIP, MARKETING OD A DO Z, 1.vyd. Praha: Management Press, 2003 ISBN 80-7261-082-1 \vsp{1,5mm}
[3] Jana Boučková a kol.,Marketing, 1.vyd. Praha: C. H. Beck, 2003 ISBN 80-7179-577-1 \vsp{1,5mm}
[4] Josef Sixta, Václav Mačát, Logistika - teorie a praxe, 1.vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2005 ISBN 80-251-0573-3 \vsp{1,5mm}
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Janošec - Otázka vedoucího práce a otázky oponenta práce (viz. posudky). Nejsou u práce uvedeny cíle ani v úvodu, ani na konci splnění cílů.
Kressová - Jsou známy konkrétní problémy, se kterými jsou pracovníci seznámeni a jak?
Janošec - Zavést do bakalářské práce kapitolu "cíle".