Diplomová práce je zaměřena na strategický management a řešení problematiky strategického rozvoje firmy, která poskytuje specializované služby v oboru trhací techniky. Hlavním cílem práce je zpracovat návrh možné strategie pro zajištění rozvoje firmy vedoucí k upevnění její pozice na trhu.
První, teoretická část, shrnuje základní teoretické poznatky a východiska týkající se strategického řízení a procesu tvorby strategie.
V praktické části je zpracována analýza současné situace firmy a jejího postavení na trhu jako předpoklad pro vymezení základních směrů možného rozvoje firmy. Závěrečná část práce obsahuje projekt strategického rozvoje firmy, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on strategic management and deals with the strategic development of a company which provides specialized services in the field of blasting techniques. The main aim is to propose a strategy that leads the firm toward further development and consolidation of its position in the market.
The theoretical section summarizes the general theoretical knowledge and basis of strategic management and strategic management process.
The practical section contains the current situation analysis of the firm and its position in the market, which is a prerequisite for defining the basic directions for further development of the company. The final section contains the company´s strategic development project, which is subjected to cost, time and risk analyses.
Diplomová práce je zaměřena na strategický management a řešení problematiky strategického rozvoje firmy, která poskytuje specializované služby v oboru trhací techniky. Hlavním cílem práce je zpracovat návrh možné strategie pro zajištění rozvoje firmy vedoucí k upevnění její pozice na trhu.
První, teoretická část, shrnuje základní teoretické poznatky a východiska týkající se strategického řízení a procesu tvorby strategie.
V praktické části je zpracována analýza současné situace firmy a jejího postavení na trhu jako předpoklad pro vymezení základních směrů možného rozvoje firmy. Závěrečná část práce obsahuje projekt strategického rozvoje firmy, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on strategic management and deals with the strategic development of a company which provides specialized services in the field of blasting techniques. The main aim is to propose a strategy that leads the firm toward further development and consolidation of its position in the market.
The theoretical section summarizes the general theoretical knowledge and basis of strategic management and strategic management process.
The practical section contains the current situation analysis of the firm and its position in the market, which is a prerequisite for defining the basic directions for further development of the company. The final section contains the company´s strategic development project, which is subjected to cost, time and risk analyses.
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti strategického managementu a problematiky rozvoje firem.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci firmy a její postavení na trhu.
Vytvořte projekt strategického rozvoje firmy.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti strategického managementu a problematiky rozvoje firem.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci firmy a její postavení na trhu.
Vytvořte projekt strategického rozvoje firmy.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení - teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 203 s. ISBN 80-7179-453-8.
[2] KOŠTAN, P., ŠULEŘ, O. Firemní strategie - plánování a realizace. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 123 s. ISBN 80-7226-657-8.
[3] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 803 s. ISBN 80-7226-220-3.
[4] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 253 s. ISBN 80-7179-603-4.
[5] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
Seznam doporučené literatury
[1] KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení - teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 203 s. ISBN 80-7179-453-8.
[2] KOŠTAN, P., ŠULEŘ, O. Firemní strategie - plánování a realizace. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 123 s. ISBN 80-7226-657-8.
[3] JOHNSON, G., SCHOLES, K. Cesty k úspěšnému podniku. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 803 s. ISBN 80-7226-220-3.
[4] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 253 s. ISBN 80-7179-603-4.
[5] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Lipták - Jaké další možné inovace jsou možné u tohoto projektu?
dr. Kolčavová - Navrhuje koupi i vrtacích souprav? kalkulace nabíjecího vozu - kolik nyní zaplatí za půjčení?
doc. Gregar - Je si firma vědoma důležitosti analýz? Kt. by měly být součástí řízení, kolik má firma zaměstanců, kdo je na řídící pozici?
Ing. Říha - Jak by jste prezentovala Vaše návrhy, Jaká by byla komunikace? V jakém horizontu?